Serieuze slaapproblemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Denise_

Re: Serieuze slaapproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 10:59

Ik schrijf klachten en gedachten áltijd op inderdaad! Dat deed ik sowieso al, en dat moet ik bijhouden voor de psychologe. Het is fijn om dat op papier te hebben (dan krijg ik het idee dat ik het niet vergeet), maar het haalt mijn angst op dat moment niet weg.

Dat verhaal bedenken.. precies dat werkt, maar dan wel in m'n hoofd. Dan ga ik verzinnen waar ik over wíl dromen en zolang ik me daar genoeg op focus slaap ik uiteindelijk wel eens een keer! Maar als ik in angst zit, dan lukt dit helaas niet ..

Vannacht geslapen! :) Weliswaar wel laat, maar wel goed. Voel me beroerd, misselijk en heb nog steeds dezelfde klachten, maar ik heb iig geslapen! :)

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 07:52

Oke .. ik heb een nieuw probleem. :\

Ik slaap eindelijk weer 's nachts. Speel een paar keer solitaire op m'n I-pod en dan val ik tot nu toe in slaap rond een uur of 2. Maar ik word nu al meerdere dagen achter elkaar uit mezelf om half 7 alweer wakker. :\ Fysiek ben ik dan helemaal niet uitgerust, mentaal wel .. Heb elke keer als ik wakker word ook last met ademhalen. Begin steeds meer te twijfelen of ik wel aan het hyperventileren ben. Ik heb nu bijna anderhalf uur doelloos in bed gelegen en geprobeerd te slapen, lukt niet, ga nu even buiten wandelen. Bah.

RianneH

Re: Serieuze slaapproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 10:30

Ai, jeetje wat een gedoe zeg..

Hoe zijn je slaapcondities verder? Misschien kan iets kleins extra helpen, zoals een ander kussen of een koude kamer. Altands, als mijn kamer koud is met veel frisse lucht slaap ik stukken beter.
Maar misschien heb je het al geprobeerd?