Ervaringen met Weight Watchers/Pro Points Plan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roweentje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 11:18

Bedankt voor die site! Is best wat op te vinden!

Ik was ook al aan het denken om hem voor te stellen met beloningen te gaan werken. Klinkt misschien een beetje raar idd, maar als het voor hem ook helpt.

Iedere keer als hij wat afgevallen is, ga ik wel met hem mee naar een voetbalclub, voetbal kijken :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:07

Lucky you ;(

Afvallen en gemotiveerd blijven moet de persoon in kwestie natuurlijk wel zelf willen hè?! Snap heel goed dat jij wilt dat hij een six-pack krijgt :9 maar als hij niet wil dan helpt er niets. Zelfde als met roken, ik ben ooit lang geleden gestopt omdat ik hetzelf wilde, dan lukt dat wel.

Verder heb je ook een calorieen dieet, ff via google zoeken hoeveel hij mag, is een speciale berekening voor en dan calorieen tellen per dag. Dat is nl. makkelijker dan die points. Vaak staat overal wel op hoeveel calorietjes er in iets zitten. Ook hiervoor geldt weer, als je actief ben geweest kun je dat weer gebruiken om iets extra's te eten of te drinken.

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:52

Roweentje89 schreef:
@Happy_Liz: Deed jou moeder daarnaast nog iets aan sport? Of echt enkel en alleen dat ''diëet''?
Oja, en mijn vriend rookt niet :+ Weet niet of dat ook ergens nog mee van doen heeft.

Mijn moeder liep 2 ochtenden in de week bij de sportschool. Ongeveer 2 uur per ochtend.

Roweentje89

Re: Ervaringen met Weight Watchers/Pro Points Plan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 12:59

@hetbommeke: Hij hoeft van mij echt geen six-pack te hebben :D Alhoewel het idee niet slecht is.
Ik wil gewoon dat hij gezond is en blijft. En hij merkte nu dat hij flinker werd dat hij sneller moe werd enzo. Hij wil zelf ook graag afvallen dus! :)

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 14:30

hetbommeke schreef:
Je gaat vet verbranden, spieren komen er voor in de plaats en die wegen zwaarder dan vet.

Dat is alleen zo als je specifiek krachttraining doet (volgens mij).

hetbommeke

Re: Ervaringen met Weight Watchers/Pro Points Plan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 15:11

Was bij mij ook met hardlopen, ging strakker in m'n vel zitten, omvang van buik en benen werden minder, maar weegschaal gaf hetzelfde gewicht aan.... helaas....