Fiffill schreef:Oh, dat heb ik ook hoor. Voer ook wel eens gesprekken met 'mezelf'. Lijkt me niet echt iets om je druk over te maken...
(Of we zijn allemaal gek.)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fira schreef:amyz schreef:nou ja, niet van jou... t is meer dat er bij mij dan ineens iets bij me opkomt wat niks voor mij is zeg maar.. dat het in me opkomt om bijvoorbeeld iets te doen wat ik nooooit zou doen.. daarom is t ook je onderbewustzijn denk ik
Precies!
Zo bedoel ik het eigenlijk ook.
die 'gesprekken' doen mij nog wel eens denken aan het engeltje en het duiveltje dat cartoons vaak op hun schouder hebben
Soms zelfs hardop en dan hoor ik mijn man weer zeggen "wat ben je nou weer in jezelf aan het l*llen". Ik heb het zelf gewoon niet door.

amyz schreef:aria, het is heel herkenbaar, dat bekijken vanuit 2 perspectievendie 'gesprekken' doen mij nog wel eens denken aan het engeltje en het duiveltje dat cartoons vaak op hun schouder hebben
Fiffill schreef:Oh, dat heb ik ook hoor. Voer ook wel eens gesprekken met 'mezelf'. Lijkt me niet echt iets om je druk over te maken...
(Of we zijn allemaal gek.)
stiekum ben ik een penny en heb ik een stoere zwarte arabische hengst en 
ik denk soms echt téveel en heb ook wel idiote verhalen in me hooft, maar gelukkig
in me hooft, waar het geen kwaat kan
Ik heb nooit een gedachte in me hooft gehad van iemand
mijn hooft, mijn fantasy
Fira schreef:Bedankt voor de reacties
Ik heb de laatste tijd inderdaad een beetje stress en ben ook moe vanwege school, etc.
Vandaag heb ik extra gelet op mijn gedachtes en dat ha ik juist niet moeten doen
Zelf ben ik ook een hele erge binnenvetter dus dat heeft er misschien mee te maken.
Als ik een paar nachten goed slaap dan gaat het denk ik wel weer over.
Hoop ik.
. Als je je onprettig voelt ga je gewoon even bij je dokter langs
.
.