Ik heb hetzelfde gehad maar is nu wel heel wat jaartjes geleden. Bij mij ging hij ook ongeveer 1x per week eruit en dan met dingetjes als jas aantrekken enzo. Ik heb een aantal maanden fysio gehad maar dat hielp niet. Uiteindelijk heeft mijn fysio mijn ha een brief gestuurd dat ik ECHT naar de orthopeed moest.
Ik ben echt ontzettend blij dat ik me aan mijn schouder heb laten opereren. Ik heb er een lelijk litteken aan overgehouden maar daar heb ik eigenlijk niet zoveel moeite mee. Mijn arm is nooit meer uit de kom geschoten en voelt ook niet meer aan alsof hij elk moment uit de kom kan schieten. Ik kan bijna alles weer doen alleen met dingen boven mijn hoofd doen moet ik uitkijken. Na de operatie 1 nachtje in het ziekenhuis moeten blijven. Ik heb 6 weken in een gipscorset gezeten en daarna 3 weken met mitella gelopen en daarna nog paar maanden fysio. Het uit de kom schieten deed veel meer pijn dan de revalidatie. Ik was erg ziek van de narcose maar qua pijn was het best te doen. (mijn idee dus: gewoon laten opereren, dan ben je van het gezeik af)