Gaat ff moed indrinken

Thanks!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cami_cami1 schreef:ik krijg morgen te horen of ik tanden/kiezen moet laten trekken. maar ben nu dus al super zenuwachtig. (de tanden moeten eruit omdat ik nog steeds niet alles gewisseld heb (ben 12 jaar) en dat ging voor een probleem zorgen met mijn kaak ofzoo. Zie er echt heel erg tegenop, nu al! Gelukkig is het wel gewoon bij mijn oude tandarts en dat is de moeder van een klasgenootje in groep 8 (zit nu in de 1ste)Ze is wel heel aardig enzoo maar toch ben ik bang. Iemand tips?
zoals je las heb je er niet veel aan als je zo erg beeft als een rietje.
Viootjuh schreef:Somebitch: had je door de narcose een langere wachttijd of viel dat mee?

KimJenda schreef:ik heb ze er ook onder narcose uit gehaald, ben namelijk erg bang voor bloed etc. En anders had ik ze laten zitten!
Maar onder narcose is me erg goed bevallen, je merkt er helemaal niks van. Nadeel was wel dat ik de hele dag in het ziekenhuis moest blijven om goed bij te komen van de narcose. En ze halen dan in 1 keer alle 4 de kiezen eruit, dus je hebt wel flink van napijn..... en eten gaat erg lastig als ze er aan alle kanten tegelijk uit zijn.