. ik weet alleen dat haar lichaam het niet kon redden met spuiten.Lekker off topic
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. ik weet alleen dat haar lichaam het niet kon redden met spuiten.
) in de vrom van pilletjes ? mang schreef:bestaat er geen insuline (ofzoiets) in de vrom van pilletjes ?
Ik denk in ieder geval dat de kans klein is dat je diabetes hebt. Maar ik zou gewoon een afspraak maken met je huisarts. Tja en over het bloedprikken zul je je toch een keer overheen moeten zetten. Het is niet het einde van de wereld, ga gewoon rustig liggen en laat je goed begeleiden door degene die prikt. Het stelt echt niets voor hoor. Waar ben je nou eigenlijk zo bang voor? Voor de pijn? Want dat valt reuze mee hoor. daniekjuh schreef:k heb het zelf al 10 jaar, en dat vinger prikje stelt niks voor hoor!
Zou het gewoon even laten doen bij de dokter, of bij iemand die je misschien kent die het ook heeft!
Wat LeedeBee zegt klopt niet trouwens, want mensen die GEEN suikerziekte hebben, zitten altijd onder de 10 met het suiker, ook als je heel veel suiker heb gegeten, want dat corrigeert je alvlees klier meteen..
daniekjuh schreef:Als je suikerziekte denkt te hebben, en je gaat ( bij een kennis oid met suikerziekte ) even je bloed testen, en je zit boven de 10, kan je er wel een beetje van uit gaan dat je het heb.
Het mooiste is inderdaad onder de 7, maar de gemiddelde richtlijn is gewoon 10.
Ik zit na 10 jaar nog dagelijks op 20, 2, HI, LO, en ga zo maar door, dus er is geen touw aan vast te knopen..