Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Tara_ schreef:Toch zijn er ook verschillende ziektes die al op steeds jongere leeftijd voorkomen. Veel ziektes komen ook veel vaker voor dan een aantal jaar geleden. Dat veel ziektes af te leiden zijn van een hoge leeftijd ben ik echt niet met je eens. Wat betreft laat kinderen krijgen en kinderen met een aangeboren afwijking, daar heb je wel gelijk in.
Dit probleem is er niet altijd al geweest. Door het synthetiseren van heel veel verschillende stoffen om onze producten maar langer houdbaar te maken, medicijnen te maken, ons voedsel mooi te laten glimmen enz ontstaat er een grote chemische vervuiling.
Er wordt bv ook gezegd dat er chemische middelen die al jaren verboden zijn toch nog terug gevonden worden in mensen die nu leven. Zo zijn er nog wel meer dingen in het boek die helemaal niks met statistiek te maken hebben. Citaat:Suiker en kleurstoffen
Hoewel suiker en kleurstoffen vaak genoemd worden in verband met gedragsproblemen, zijn meestal doodgewone voedingsmiddelen de oorzaak van ADHD. Uit diverse buitenlandse onderzoeken blijkt dat kinderen op meerdere voedingsmiddelen kunnen reageren.

Doe jij iets met psychiatrie dat je er zoveel van weet?

Brainless schreef:Bron NVKP, Nederlandse Vereniging Kritisch Prikken
http://www.nvkp.nl/fileadmin/nvkp/pdf/Autisme_Hyghyp_Wakefield_publicatie.pdf
Al is het dan natuurlijk ook de vraag hoe makkelijk het is medicatie te maken die ons meteen beter maakt. Zelf denk ik dat je met gezonde voeding en rust vaak meer doet dan met medicijnen inderdaad. Laatst nog een programma gezien over mensen die last hadden van overmatig winden laten. Maar als je ook zag wat die mensen allemaal aten... Spruitjes, bonen, bier, veel vet. Ja als ik dat ga eten ga ik ook veel winden laten
Toen ze hun eten aan gingen passen werd ook het winden laten minder.
Dat artikel ga ik even rustig doorlezen.