Goede schoenen voor staande beroepen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

robin_hood

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 20:54

Ik draag op mijn werk ( veel staand/lopend werk binnen) al 30 jaar het liefst schoenen van Ecco of Sensible.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 21:59

izzy1985 schreef:
Unwritten schreef:
Je hebt ook dichte crocs :j http://www.crocs.nl/shop/women/

Afbeelding

Dees lijkt me wel wat, mn de rubber zool en de wasbare binnenkant. Alleen of je er lang op kunt staan??? Das maar de vraag.

nee :n

ik heb zelf crocs, en voor de grip zijn ze fijn (ik sta in de keuken zonder pauze) maar toch zijn ze niet goed voor langdurig staan.

Mijn broers en eigenlijk iedereen die ik ken staan op zulke:
http://www.kokswinkel.nl/werkschoenen-c-8.html
mn broers kunnen zo vaak 14 uur werken (staand) zonder last te krijgen, je hebt ze ook in klompvorm :j

izzy1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 10:13

robin_hood schreef:
Ik draag op mijn werk ( veel staand/lopend werk binnen) al 30 jaar het liefst schoenen van Ecco of Sensible.

Ik heb ooit Ecco's gekocht, nooit meer! Wat een vreselijke schoenen! Daar kon ik niet lang op staan!

nurses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 10:16

Paintlinger schreef:
Wij dragen in de dierenkliniek allemaal Wolky's .....imo erg goede schoenen :j

Ook ik zweer bij wolky's. Werk in het ziekenhuis, loop dus de hele dag. Wil ook geen andere schoenen voor het werk.

blue_kim

Re: Goede schoenen voor staande beroepen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 13:56

ik loop/sta de hele dag op mijn werk en heb snel last van mijn rug (versleten wervels) nu draag ik altijd nike air max, moet zeggen ik vind het super, doordat de schoene wat veren hbe ik abosluut geen last van me rug meer en zere benen heb ik ook nooit, alleen als het rustig is, maar dat is dan meer van het hangen.

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 14:19

ik heb bij zo'n voetencentrum soort van wandelschoenen gekocht van het merk Hartjes (is volgens mij NL merk), zien er echt gruwelijk uit, haha helemaal voor mij als schoenverslaafde....

Maar zitten echt super! Ik sta ook minimaal 9 uur op mn voetjes en heb daarnaast ook nog eens heerlijke platvoetjes, en sinds ik deze schoenen draag nergens last meer van! Moet echt raar gedaan hebben, wil ik vermoeide voeten/benen hebben.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 14:21

Ik werk op zaterdag 9 uur op een dag en loop dan op schoenen van Le coq sportif :) bevallen super, ook helemaal geen zere voeten aan het einde van de dag.
Maar als je elke dag zo lang werkt, weet ik natuurlijk niet of ze geschikt zijn. Maar voor zo af en toe, zijn ze prima!

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 14:24

aerosoles, dat is een schoenen merk met niet al te hippe schoenen
maar de zool is niet hard maar buigzaam heerlijk om op te staan.

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:45

birkenstock klomen heerlijk.

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:52

ik he voor het lange staan fitflops het zijn wel slippers maar ze zitten heerlijk en je krijgt geen zere voetten.
en ik heb ook last van platvoeten en vaak zere voeten maar dit is echt ideaal.

izzy1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 11:09

Ik heb trouwens de Tilda Clogs besteld en al gekregen. Niet alleen voor werk maar ook voor thuis. Ik vind dat ze meer steun hebben dan de normale crocs, ze veren lekker mee, dus ook mensen met een hoge wreef kunnen erin denk ik. En de voering is wel lekker warm. Moet zeggen dat ze erg lekker lopen tot nu toe!

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 17:44

Ik heb nu klompen van Sanita besteld, die zijn wel open aan de achterkant (vind ik wel fijn) en hebben een hele fijne zachte zool. Ik loop nu op big horns met een houten zool en die zijn ook fijn. Maar ze zijn vrij breed geworden, waardoor ik begin te schuiven in de klomp.

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:47

leren uggs!
leuk lekker warm en gaan lang mee

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:52

Gewoon stevige (duurzame) bergschoenen? Van meindl bijvoorbeeld, kun je bij wijze van, wel dag en nacht aan hebben.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 08:03

Ik werk in de zorg (dan niet in het ziekenhuis, maar op een gedragsgroep met verstandelijkgehandicapten (SGEVG)), (als ik weer thuis ben in NL, haha) en zweer zomers op m'n birkenstocks, heb dan ook 3 paar, en swinters hou ik het toch echt bij mijn Uggs! Je kan er de hele dag op lopen en zitten super lekker

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 09:13

Ik heb zelf ooit eens schoenen van panama jack gehad, dat liep ook prima bij mijn toemalige lange avonden in de horeca :)

Mar_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 11:48

Voor mijn werk op de boerderij van mijn ouders loop ik op werkschoenen van gri sport.Deze gebruik ik ook bij de paarden.Hiervoor had ik ariats en daar zweer ik bij.