Verzin dan elke keer wel excuus om niet te gaan 
Gewoon opstaan indd! En niet gaan twijfelen zou ik wel gaan of niet...je moet gewoon
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Verzin dan elke keer wel excuus om niet te gaan 
. In het wiekend gaat de wekker ook op kwart voor 7, maar dan mag ik van mezelf een uur en een kwartier blijven liggen, en dan ben ik rond 9 uur bij de paarden
. nikkigioa schreef:Dat klopt! Het puberbrein en dat van jongvolwassenen (tot ongeveer 24-25 jaar) is volop in ontwikkeling. Doordat het slaaphormoon (melatonine) in de puberteit op een steeds later tijdstip wordt afgegeven (je gaat immers steeds later naar bed) verkeer je 's ochtends in een staat van jetlag... Kortom: je kunt er niks aan doen!! (Heerlijk excuus toch...). Probeer in het weekend wat bij te slapen. En het wordt vast beter als je ouder wordt! Kijk maar naar al die omaatjes die al om half 7 opstaan...
Bron naar folder Beantsje (als ze deze bedoelt) : http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cac ... eQbyx49Srw
ikdoemaarwat schreef:nikkigioa schreef:Dat klopt! Het puberbrein en dat van jongvolwassenen (tot ongeveer 24-25 jaar) is volop in ontwikkeling. Doordat het slaaphormoon (melatonine) in de puberteit op een steeds later tijdstip wordt afgegeven (je gaat immers steeds later naar bed) verkeer je 's ochtends in een staat van jetlag... Kortom: je kunt er niks aan doen!! (Heerlijk excuus toch...). Probeer in het weekend wat bij te slapen. En het wordt vast beter als je ouder wordt! Kijk maar naar al die omaatjes die al om half 7 opstaan...
Bron naar folder Beantsje (als ze deze bedoelt) : http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cac ... eQbyx49Srw
nou ben ik 30 en heb ik nog steeds hetzelfde probleem...en ben toch allang de puberfase voor biij

. Maar ik heb zoieso weer zin in de lange dagen! Van die korte dagen wil ik gewoon heel de dag in bed liggen.

).
Want blijkbaar ben je toch niet echt moe genoeg als je in bed gaat liggen.. Denk je dat dat kan helpen?