Hoofdpijn --> bril of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sabine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-10 20:41

Spanningshoofdpijn heb je achter in je hoofd, bij je oren en dan heb je vaak ook last van je nek/schouders en dat heb ik allemaal niet.
Wel heb ik altijd als ik hoofdpijn heb last van mijn ogen, ze doen aan de achterkant zeer en voelen moe aan.

Met hoofdpijn wakker worden komt ook niet vaak (meer) voor, meestal komt het pas in de loop van de dag. Misschien beetje onduidelijk in mijn openingspost neergezet.

Maar goed, ik ga het gewoon proberen en zie wel of het helpt. Heb ook expres geen hele dure gekocht. Ze hebben mij ook niet voor niks een bril verkocht. We hebben heel lang zitten praten, ze hebben mij vragen gesteld wanneer ik hoofdpijn heb etc. en we hebben samen besloten om een poging te wagen. Zelf denk ik dat ik een goede beslissing heb genomen (anders had ik het uiteraard niet gedaan ;) ). Het is niet zo dat ik dacht: oh ik heb hoofdpijn, laat ik maar een bril nemen. ;)

amyz

Re: Hoofdpijn --> bril of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:46

had er ook vaak last van, op mn 15e gemeten en had ook een dergelijke sterkte, stond voor dezelfde keus. heb toen besloten om geen bril te nemen en te hopen dat het vanzelf goed zou komen. nu, 5 jaar later, toch maar wel een bril aangeschaft aangezien mn ogen niet zijn veranderd. vraag me serieus af of ik mn studie beter had kunnen afronden als ik toen al een bril had genomen... ik zou er dus gewoon voor gaan. liever overbodig een bril dan dat het je je studie gaat kosten...

astridelise

Re: Hoofdpijn --> bril of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 16:13

Bij mij begon het ook met een soort druk op mijn ogen, ik voelde mijn ogen echt in mijn hoofd zitten en af en toe een strakke band om mijn hoofd. Sinds mijn bril is dat allemaal weg.