breezy302 schreef:Succes! Maar ik moet zeggen, ik wil nog lang niet stoppen. Ik heb hele andere doelen voor 2010~!
Ik steek er nog 1 op.
Als je maar stopt voor je dertigste. ( grapje)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mhak schreef:Knap hoor, ik wil ook heel graag stoppen. Heb me zelfs aangemeld bij een topic op bokt, alleen helaas... het is daar niet zo druk bezocht en mijn bericht is al van een week geleden
) Maargoed het probleem zit het hem erin dat er zoveel mensen om je heen roken! Zolang ik geen mensen om me heen heb die niet roken, dan gaat het prima en rook ik niet... Maar owee, als iemand me er eentje aanbiedt....
mhak schreef:Ik zit er al lang over te dubben, en eigenlijk heeft het helemaal geen voordelen (DUH!!!) Maargoed het probleem zit het hem erin dat er zoveel mensen om je heen roken! Zolang ik geen mensen om me heen heb die niet roken, dan gaat het prima en rook ik niet... Maar owee, als iemand me er eentje aanbiedt....
..
maar als dit pakje op is wil ik het wel proberen !
. Heb echt wel zin in een peukie, maar ik ga gewoon lekker naar bed, zonder er verder bij na te denken...

Waventy schreef:bijna 12 uur zonder
Die noodpeuk gaat niet lukken, dan heb ik ieder uur nood. hahaha
De sigaretten blijven lekker ruiken.

)
mhak schreef:Knap hoor, ik wil ook heel graag stoppen. Heb me zelfs aangemeld bij een topic op bokt, alleen helaas... het is daar niet zo druk bezocht en mijn bericht is al van een week geleden
Heb de slaapdienst op mijn werk zonder sigaretten overleefd.. En moet zeggen het valt alles mee!