Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shadow0 schreef:Verder zou ik voor de multifrontaalaanpak gaan. Paracetamol (daar mag je er 6 van volgens mij - 2400mg/d) en ibuprofen / nurofen (remt ook de ontsteking wat). En hibitane en/of trachitol (dat laatste verdooft. Ik vind het raar spul, maar mogelijk helpt het om dan ook weer wat te kunnen eten.) Het zijn dingen die vooral de symptomen dempen - als je op tijd met ibuprofen en hibitane begint kan het nog wel helpen, maar het geneest geen heftige ontsteking.
)
Citaat:Nou, mijn kaak is inmiddels ook helemaal opgezwollen, ik kan m'n mond niet verder dan een aantal cm opendoen, dus dat kan ik helaas niet bekijken. M'n huisarts zei trouwens gisterenochtend dat ik een keelontsteking heb als je iets wits ziet bij m'n keel? Maar goed, daar kan ik dus niet naar kijken.
Het begon in ieder geval aan de rechterkant, opgezwollen klier en rechts pijn met slikken (klinkt raar, ik weet het). En nu heb ik het alleen links, opgezwollen klier, opgezwollen kaak, net alsof ik een enorme klap heb gehad.

_Rissa schreef:Ik zou als ik jouw was lekker thee drinken met honing en citroen
seren schreef:Geen warme dranken drinken dat verergert de ontsteking.

Maar het werkte wel

En vervolgens wordt die capsule week en krijgt een nare smaak en dan kan ik het al helemaal niet meer.