Janine1990 schreef:Wit zal ik mezelf nooit noemen, enkel in m'n gezicht. Wat dus na een kuur heel erg is opgeknapt (nog niet is teruggevallen in ieder geval). Blijft vervelend, mede door m'n achtergrond, wat er in principe weinig toedoet. Ik ben op meerdere dingen niet trots aan mijn lichaamHeerlijk typisch vrouw. Maar mijn ogen en mijn kleurtje ben ik toch wel heel trots op, en ja dat dat op deze manier zo moet gaan, kan me heel ongelukkig maken. Ik ga natuurlijk niet voor de grap hiervoor naar de dokter. (Net als dat ik nog aan het uitzoeken ben of ik wel of niet wat aan mijn gebit wil laten doen)
Mijn zelfvertrouwen opkrikken is al een heel stuk gelukt, maar ik wil er ook staan in de zomer. Hoe onbelangrijk ook voor een ieder, ik maak me er wel druk om.
Ik ben dus onmiddelijk begonnen met de tip van Loesss, en als het mij lukt net als haar, toch wel een kwart te laten verdwijnen, ben ik dolgelukkig!
Ik vrees dat een dokter weinig voor me kan en zal doen, aangezien het zo onschuldig is.
naja wit was dan een groot woord
maar je snapt wat ik bedoel
"witter" dan op de andere foto.je kan het idd proberen maar ik zou je er toch niet te druk om maken, je word straks echt alleen maar meer teleurgesteld als er niets werkt, volgens mij kan je ook naar een dermatoloog zonder verwijzing? en anders blijf je de dokter net zo lang lastig vallen tot ze je wel een verwijzing geeft
Heerlijk typisch vrouw. Maar mijn ogen en mijn kleurtje ben ik toch wel heel trots op, en ja dat dat op deze manier zo moet gaan, kan me heel ongelukkig maken. Ik ga natuurlijk niet voor de grap hiervoor naar de dokter. (Net als dat ik nog aan het uitzoeken ben of ik wel of niet wat aan mijn gebit wil laten doen)
En een kuur, naar mijn idee is het niet veel beter geworden...
máár zeg ik erbij, ik heb ze nooit gebruikt
(vandaar ook mijn onzekerheid, ik val nogal op
! Omdat die hypo allergeen zijn