Chronische Blaasontsteking

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Re: Chronische Blaasontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-09 22:14

Hallo iedereen.
Om jullie toch even op de hoogte te houden hier een update.

Ik heb veel last van bijwerkingen van deze medicijnen.
Maar als het goed is werken ze wel.

Ik heb vandaag een tussencontrole gehad en mijn urine ziet er redelijk schoon uit!
De assistente zei dat er weinig bacterieen in zaten.

Dus ondanks die stomme bijwerkingen nog maar even volhouden.
En dan volgende week maandag weer een plasje inleveren.
Als die goed is moet ik even in de gaten houden of ik geen klachten meer krijg.

Mocht het maandag toch weer mis zijn dan word er een kweekje gemaakt en krijg ik een verwijzing naar de uroloog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 15:17

Nou, hier dan ook maar weer een update...

Ik heb dus weer blaasontsteking, een fikse...

Telefoongesprek was erg eh bijzonder:

Bellen ze op:
Z; de dokter heeft een recept voor u uitgeschreven
I; weten jullie ook al voor welke bacterie dan?
Z; nee, de kweek is pas over 5 dagen klaar.
I; Is het dan niet handiger om daarop te wachten voor ik weer 10 kuren achter mijn kiezen heb die allemaal heel fijn niet werken? :+
Z; oohja, misschien wel...

Dus weer een afspraak bij uroloog, kijken of ik weer reflux heb (wat ik zo al wel kan zeggen) en dan dus nier eruit waarschijnlijk...

*zucht*

Anoniem

Re: Chronische Blaasontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 15:18

Hoe is het inmiddels met jou Daantjuh?

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 01:55

Woow, ik dacht dat het bij mij erg was, maar jullie hebben er nog veel vaker last van! Ik heb een hele tijd veel last ervan gehad. Momenteel niet echt, al had ik een paar maanden geleden wel uit het niets een zware nierontsteking, overgeven, koorts (en ik heb vrijwel nooit koorts)
Maar sindsdien heb ik geen last meer gehad, wel heb ik soms het idee dat ik een blaasontsteking krijg. Als ik dan veel drink en cranberry tabletten neem dan gaat het wel weer.
Ik heb gemerkt dat alcohol ook mee kan werken aan een blaasontsteking. En seks ook, dus als je een vriend hebt zorg dat hij zijn *** heel goed wast :+
Voorheen had ik er echt veel vaker last van, maar met mijn huidige vriend dus vrijwel niet. En hij is besneden (en trouw..wat de anderen waarschijnlijk niet waren :o ) en op de een of andere manier houd dat mijn blaasontsteking voor een groot gedeelte tegen.
Ik vind het niet normaal dat ze je zoveel AB kuren geven, straks word de bacterie er imuum voor en dan is AB ook geen optie meer.
Verder kan je van AB ook nog een schimmelinfectie krijgen, wat ook weer kan helpen om een blaasontsteking te krijgen.
Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid en zekerheid krijgt!