rainbow8 schreef:Mijn ervaring is dat manlijke huisartsen vaak zachter doen/zijn dan vrouwlijke. Je schaamt je toch ook niet tov je vriendje?? Je huisarts is met zijn beroep bezig en zit zich echt niet te verlekkeren op een vagina van een vrouw die bij hem op tafel ligt.
Ja is ook mijn ervaring!! Heb het 1x laten onderzoeken bij een vrouwelijk huisarts... bwaah dat deed zeer! Mijn huidige Ha is mannelijk, en heeeeel voorzichtig!! Als ik stop zei, was het ook echt stop, en niet tóch nog even gauw doorgaan met ze deed.
Ben ook heel blij dat ik al 3 jaar geen menstruatie meer heb
Bij mij was de eerste keer infectie trouwens nadat ik in het ziekenhuis had gelegen, en 24 u per dag aan het infuus lag, met antibiotica én menstruatie, in een hele warme week en geen airco, plus het feit dat er geen tampons waren, alleen maar maandverband van het dikste soort... dé perfecte leefomgeving voor de schimmeltjes.. sindsdien ben/was ik er gevoelig voor. Ik kan niet eens meer tampons verdragen, maar ook geen maandverband... heeeeel vervelend..
. Maar gelukkig heb ik nergens last van, pfieuw! @TS sterkte ermee!

, ze gaan verder ook niet in je prikken omdat vaak aan de buitenkant al duidelijk te zien is of het wel of geen schimmel is.