Help! Statisch zijn/statisch haar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AnnemiekvM

Re: Help! Statisch zijn/statisch haar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 14:29

Ik maak mijn haar een beetje nat voor ik ga kammen. Scheelt een hoop. Maar als het dan weer droog is.....

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:30

Enne, ik heb ook een spulletje tegen pluizen/statisch haar. Ik zal thuis even kijken hoe het heet :)

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:37

Ik word ook niet goed van mijn statische haar, haha!
Mijn haar is best pluizig en droog, dus meestal als ik het gewassen heb doe ik er mousse in en dan heb ik gewoon krullen die niet statisch zijn, haha. Maar af en toe wil ik geen krullen, dus dan gaat er een stijltang doorheen. Doe ik helemaal niks aan mijn haar, en laat ik het gewoon opdrogen, dan is het echt zo statisch als de pest...
Na de stijltang is het een stuk minder statisch, maar nog steeds wel wat. Een beetje haarlak erop spuiten en klaar. Alleen moet ik het dan niet weer gaan kammen want dan is het meteen wéér statisch :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:41

Ilova schreef:
Ik heb hetzelfde probleem met m'n haar. Bij mij is het wel veel minder als ik m'n haar niet stijl.

Klopt, ik heb vandaag m'n haar maar niet gestijld om die reden.. :+

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:49

vreselijk! Mijn haar is al drie dagen vreselijk statisch! Plakt aan men gezicht, staat omhoog,... echt geen zicht! Gisteren naar de kapper geweest, daarna was het iets beter tot ik bij mijn vriend en zijn trui in de buurt kwam! Met als gevolg terug statisch haar!
Ik krijg overal schokjes! Op men werk moet ik vaak de lift nemen, dus krijg ik buiten als ik op de liftknop duw (dus dat de lift naar mij moet komen) een schok en als ik dan in de lift sta en op de knop van de juiste verdieping duw, heb ik alweer een schok! Nu zorg ik ervoor dat ik altijd een flesje water bij heb of iets anders waarmee ik op de knop duw! (maar als ik dan in de lift niet oplet en even tegen de muur leun, krijg ik weer een schok)

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:17

gevonden, ik heb ook stijl haar!! en statisch, als ik er mousse in doe, dan heb ik lichte slagen onderin. en dan valt t mee

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:20

k Heb mijn haar een week gelden met 5 vlechten ingevlochten , en deze gaan er pas weer uit als het gaat dooien.Mijn haar klit bijna niet , maar doordat het statisch is werd het vervelend om het klitvrij te houden.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:21

Silvia schreef:
Ligt ook vaak aan de schoenen die je aanhebt. Schoenen met rubberzolen geven het meeste kans op electrische schokken.
En natuurlijk is met de weer de lucht een stuk droger.
Als je in de auto zit dan eerst de deur aan het staal vastpakken en dan pas de voeten op de grond zetten.

Hm balen dat k nu juist met dit weer mn uggs t liefst aan heb :P

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:46

ooh vreselijk, ik heb t ook heel erg. krijg overal schokken van en mijn haar is een drama als ik er niks in doe, dan staat echt recht overeind! probeer mijn haar nu een beetje in model te houden door er flink veel haarlak in te spuiten, dan zit het letterlijk vast geplakt :P is niet ideaal voor mijn haar maar t blijft tenminste zitten.
de katten komen al niet eens meer in mijn buurt omdat ze aldoor schokjes van me krijgen :P hoop dat het snel weer weg gaat :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:17

Ik heb ook statisch haar, maar ook heel vet haar... Dus ik wil het liefst zo min mogelijk erin doen. Mousse is helemaal geen optie, dan is mijn haar echt extreem snel vet.