ik zit ook vast met krukken... Ik ga gewoon niet naar buiten nu... gewoonweg te gevaarlijk :s
Ragebol1977
Geplaatst: 22-12-09 10:19
Ik denk niet dat het verantwoord is om met krukken de gladde wegen op te gaan. Misschien kan je bij de zorgwinkel een looprek huren of lenen. Google er maar eens op en kijk eens of het iets is voor jouw situatie.
HarmanyL
Geplaatst: 22-12-09 10:19
Ik moet wel 1x per dag om de hond uit te laten... Man moet werken en kids kunnen t niet alleen. Doe heel voorzichtig en buiten gaat het dus wel met moeite. Moet alleen daarna niet vergeten m'n krukken af te drogen want binnen ben ik al wel op m'n snufferd gegaan. Zouden ze die 'spikes' in NL ook bij de apotheek verkopen?
noordje
Geplaatst: 22-12-09 10:30
je zou allicht eens kunnen informeren.Misschien kunnen ze ze wel bestellen. Er zijn wel meer landen in Europa die winters met sneeuw hebben,dus ik neem aan dat ze ze daar ook hebben. @zij : zonder gekheid,rollators vervangen ze in de winter door een spark (geen idee wat het nl'se woord is) even een linkje :
Een schuursponsje eronder doen? Mijn opa deed dat vroeger altijd onder zijn schoenen met een elastiek... die gleed voor geen meter op die manier.
Zonnebloem
Geplaatst: 22-12-09 12:04
Ik moet ook met krukken lopen, maar doe het echt niet met dit weer, mij te gevaarlijk , dan maar als manke Nelis over straat.
astridelise
Geplaatst: 22-12-09 12:06
scooby09 schreef:
Misschien dat een sok ook al wel helpt. Gewoon vast binden met een elastiekje.
Je bent mij voor. Dat helpt dus echt, met flinke ijzel een keer de hond uit gelaten met sokken over mijn schoenen. ( het was natuurlijk wel donker ).
Sandy1103
Geplaatst: 22-12-09 12:15
Behalve alle handige tips die al genoemd zijn heb ik er ook nog 1: Zorg dat je de krukken echt recht neer zet, dus helemaal plat op het dopje, hierdoor kan je wel minder grate passen maken maar is er de minste kans om uit te glijden. Verder zou ik je toch aanraden om binnen te blijven om ervoor te zorgen dat je niet per ongeluk meer kapot maakt.
hihi, maar vast geen motortje zodat ie zelf gaat? als het wel zo is wil ik er graag 1 voor een week op proef (wel met directe ingang, daarna is de sneeuw weer weg )