Heerlijk, zo'n natuurlijk landschap voor je paarden... Ik ben al blij met m'n weitje-met-bomen wat dat betreft...
die tip van Bandida kan ik geheel onderschrijven... Ik had te veel haast met 'groot worden' en heb daar nog altijd spijt van (als in 'had ik alles geweten dan had ik het anders gedaan). Ik ben boogschutter in hart en nieren waar het om reizen gaat, wilde na school wat van de wereld gaan zien, rondreizen, werken op locatie enz. maar liet me weerhouden door't feit dat ik een vriendje had... En zie wat me dat opgeleverd heeft... Een ex die toe geeft nooit echt van je gehouden te hebben en een leven op het randje van de bijstandsgrens want ik was natuurlijk 'stay at home mom' geworden. Reizen is er nooit van gekomen, op een rondreis door Egypte na, dankzij m'n zusje die niet alleen wilde... Wel had ik een eigen trimsalon bij huis en dus gewoon zelfstandig ondernemer, maar dat telt voor werkgevers blijkbaar niet als je weer voor een baas wilt werken.. dan heet het dat je al 15 jaar 'uit het arbeidsproces' bent. Ja hoor, ik heb op de bank gezeten, die 15 jaar. Natuurlijk is m'n kind me alles waard en had ik veel uit die tijd nooit willen missen, maar dat sommige van die beslissingen me nu nog steeds tegenwerken om te doen wat ik eigenlijk wil doen, is iets wat me dwars kan zitten.
Maar goed... ik begin gewoon opnieuw... hopelijk ben ik nog niet te oud om alles in te halen wat ik had willen doen