B_a_b_e schreef:Veet ontharingscreme....geen gedoe met mesje e.d.
Werkt dat wel op je ehm doos?
Geen irritaties? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Damariis schreef:het klinkt misschien vies maar ik zit helemaal onder de littekens, bulten en ontstekingen .. dit zijn vaak ingegroeide haren .. enige optie : NIET SCHEREN !
Cookies schreef:B_a_b_e schreef:Veet ontharingscreme....geen gedoe met mesje e.d.
Werkt dat wel op je ehm doos?![]()
Geen irritaties?
, heb het huismerk van de kruidvat van die weggooidingen en gaat voor mij super, heb eerder van biq weggooimesjes gehad dat werkte bij mij niet.
. Maar na anderhalve week kwamen de eerste stoppels al weer terug. Met 4 weken kon ik leven, maar dit was echt te gek.
) epileren, bij de rest is de pijn niet te harden
dus dat scheer ik dan wel.
.
sammy1 schreef:haha ik heb dat daar al gebruik maar kan je vertelln dat je er niet vrolijk van word,
bij brande dat als een gek.het was de bedoeling dat ik de liezen er alleen mee deed maar ik stond in fik bij mijn doos zeg maar hihi.
Karin schreef:woofie schreef:Ach ja......de meiden van tegenwoordig doen massaal aan zelfkwelling....
en waarom?? omdat de reclame's van scheermesfabrikanten vertellen dat niet scheren not done is
Haha ja, ik ben ook écht gevoelig voor wat scheermesfabrikanten mij vertellen. En met mij vele anderen.![]()
Ik scheer toch écht omdat ik het zelf prettiger vind. Al jaaaaaren. Wel aardig trouwens dat je mensen zoals ik 'meiden van tegenwoordig' noemt, ik ben van een bouwjaar begin jaren 70.woofie schreef:Ennnnn hoe vaker en meer je scheert hoe sneller en donkerder de afgeschoren haren terug komen....
Wat een onzin. Ik scheer mijn benen bijvoorbeeld al twintig jaar en ik krijg nooit stoppels. Sterker nog, de haargroei is in de loop der jaren juist 'zachter' geworden. En van sneller terugkomen is al helemaal geen sprake.
Er is hier sprake van optisch bedrog: net als een grasspriet is een ongeschoren haar dunner en puntiger naar de top toe. Als je 'm scheert, haal je het dunne puntige topje eraf. Dan wordt-ie bot en dan kán het lijken alsof-ie donkerder en stugger aan het terugkomen. Maar het is dan puur dezelfde haar die ergens halverwege is 'onthoofd' en er daardoor anders uitziet.Hackie schreef:Nieuwe mesjes, dat is wel een hele dure zaak zegZe zijn hier 50 gulden voor een pakie met vier messies (venus bruik ik, die roze)
Of gebruiken jullie wegwerp mesjes ?
Leef jij nog in het guldentijdperk?Kan me zelfs in euro's niet voorstellen dat ze zo duur zijn. Met die groene wegwerpmesjes van Gilette gaat het bij mij iig heel goed, al jaren.
Regelmatig scrubben helpt ook wel tegen ingroeien, maar té vaak is ook weer niet goed.
) met een epilday. Verzorgd, maar niet kaal
Magnummm schreef:Ff stomme vraag, maar hebben jullie ook als jullie helemaal kaal scheren, dat het dan eigenlijk niet kaal is maar gewoon allemaal stoppels..
dus huid strak houden.
) en daarna heb ik er weinig last van... Tot ik vaker moet scheren... Dan wordt het echt een RAMP. Als ik dan scheer gaat het bloeden, voelt het alsof ik de haren er meer uittrek dan afscheer en krijg ik nadien ook idd die ontstoken bulten.........
) .