Het einde is zoek, het snaaien is begonnen. Help!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lutjehorsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 21:12

Venkel thee helpt tegen een honger gevoel en werkt ook nog es positief op je stoelgang. Dus val je ook wat sneller en makkelijker af. Misschien zegt venkel je niets, maar het is een groente wat erg naar drop smaakt. Dus gewoon lekkere thee. Ik koop venkel thee van Zonnatura. Het werkt ook nog es vochtafdrijvend. Door mijn prednison gebruik heb ik vaak een honger gevoel en hou ik vocht vast. Dus ideaal.

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 21:14

Inderdaad niks nieuws meer kopen. (en zorgen dat je dan dus niet aan de kaas gaat zitten :+ ).
Gezonde dingen snaaien? Heb je toch het idee dat je iets binnenkrijgt, maar heb je wel wat gezonds.

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 19:51

Als je moeite hebt om die chips in de schappen te laten staan in de winkel, moet je voordat je boodschappen doet maar eens flink lunchen! (of avondeten)

Echt net voordat je boodschappen gaat doen, flink veel (gezond dan hè) eten. Als je al bomvol zit, heb je niet eens behoefte aan 3 zakken chips, en haal je er misschien 1tje :)

nowornever

Re: Het einde is zoek, het snaaien is begonnen. Help!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-09 20:28

Ach ik had van het weekend helemaal geen moeite om de chips te laten liggen. Maar toen we thuis kwamen had mijn man blijkbaar twee zakken chips meegesmokkeld. Maar die heeft hij al op gelukkig.

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:45

Ik meld me ook, ik heb precies hetzelfde. Moet alleen nog wel een afspraak maken voor een proefles. Ik had een paard maanden geleden zo'n les gepland staan en kwam er toen achter dat ik bijna alles van m'n ouders naar m'n kamer had verplaatst, behalve m'n sportspullen :P Dus dat ging niet door.
Nu wil ik wel, maar denk steeds, morgen, en dat werkt natuurlijk niet!
Nou, ik ga morgen bellen voor een proefles, jullie mogen me een schop geven als ik het niet doe!

Heb hier wel nog een zak bugles liggen met alpenkruidenkaas, die ga ik vanavond wel eten O:)

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 10:16

Zo, afspraak is gemaakt voor aanstaande maandag om half 3 :)

joycie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 08:56

Nou, ik heb m'n introductieles gehad. Heel veel uitleg gehad, nu nog kijken of ik alles onthouden heb. Ga zo richting de sportschool om lekker te sporten, heb er echt zin in :D

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 10:49

He wat goed joycie. Nou ik mag 8 januari eindelijk aan de gang, heb er ook echt zin in. Ik snaai niet meer zoveel maar mijn vent blijft chips halen. Hij heeft een bmi van 18 dus kan het makkelijk hebben. Ik ben wel van 58 naar 60 kg gegaan.