Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ponygekje21 schreef:Volgens mij klopt het wel dat je de eerste 5 dagen onvruchtbaar bent in je stopweek en daarna wel weer vruchtbaar. Want bij mijn bijsluiter staat dat je maximaal de 5de dag van de stopweek weer de pil moet slikken, doe je dit later dan de 5e dag, dan de komende 7 dagen een voorbehoedmiddel gebruiken..
TS, gelukkig dat je niet zwanger bent !`
sweetheart schreef:ponygekje21 schreef:Volgens mij klopt het wel dat je de eerste 5 dagen onvruchtbaar bent in je stopweek en daarna wel weer vruchtbaar. Want bij mijn bijsluiter staat dat je maximaal de 5de dag van de stopweek weer de pil moet slikken, doe je dit later dan de 5e dag, dan de komende 7 dagen een voorbehoedmiddel gebruiken..
Hmmm... dat is raar... Welke pil slik je?
chellaa schreef:Er groeit geen baby in mijn buik! gelukkig haha. Heb vandaag een test gedaan. Nu ga ik wel even naar de dokter even laten checken hoe het zit met mijn menstruatie. Ik zit alleen verder nog te twijfelen hoe ik verder zal gaan met de pil voor als ik wel ongesteld wordt..
Kytha schreef:Bij mij stond bij m'n diane pil gewoon dat je een 7 dagen lange stopweek hebt hoor. En dat je dan gewoon beschermd bent gedurende die dagen.
TS: fijn dat je niet zwanger bent!!
Dan was ik nu al lang zwanger geweest.. ponygekje21 schreef:Volgens mij klopt het wel dat je de eerste 5 dagen onvruchtbaar bent in je stopweek en daarna wel weer vruchtbaar. Want bij mijn bijsluiter staat dat je maximaal de 5de dag van de stopweek weer de pil moet slikken, doe je dit later dan de 5e dag, dan de komende 7 dagen een voorbehoedmiddel gebruiken..
ponygekje21 schreef:De microgynon 30
sweetheart schreef:Huh? Een stop week die 10 dagen duurt? Dat kan niet hoor! Je mag maximaal een stopweek van 7 dagen houden. Daarna moet je gewoon weer met de pil beginnen ongeacht of je ongesteld bent geworden of niet. Het geldt alleen voor de eerste keer dat je met de pil gaat beginnen, dat je dan op de eerste dag van je menstruatie moet beginnen.
Toch?
rensju schreef:Cleo, das nie verstandig!
Gewoon na 7 dagen weer beginnen met de pil ook al ben je nog maar net ongesteld. Zo krijg je helemaal geen ritme...
Cleo_ schreef:rensju schreef:Cleo, das nie verstandig!
Gewoon na 7 dagen weer beginnen met de pil ook al ben je nog maar net ongesteld. Zo krijg je helemaal geen ritme...
Maar dan slik ik de pil en BLIJF ik ongesteld. Totdat ik stop met slikken, het verder uit kan "vloeien" tot het stopt en dan begin ik opnieuw met slikken.
Das nog veel erger!
Dat zou betekenen dat ik elke dag ongesteld zou zijn. Ja doei