weet iemand wat dit is?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 10:49

Geen idee. Ik heb hem niet. Ben wel benieuwd wat het betekent. MOet op internet toch wel iets over te vinden zijn. Ik ga ook even kijken..

Rennie89

Re: weet iemand wat dit is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-09 10:50

ja ik dacht ook dat er op het internet iets over zou staan, maar alleen over lijnen in de handpalm en niet erbuiten :+ of ik zoek mis :P

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 10:51

Fiffill schreef:
Jouw reactie is imo 'best wel zielig.' Was het nou echt nodig die opmerking te maken? :)

@TS: geen idee wat het is, misschien toch door de kou. Daarvoor hoef je niet per se droge handen te hebben. ;)
Overigens heb ik dat lijntje niet... ik heb wel 3 levenslijnen op mijn handpalm (parallel aan elkaar), kan ik nu 3 keer sterven? :')

Oke, misschien wat overdreven.
Maar het is nog overdrevener om een topic te openen over een lijntje op je hand vind je niet :') .

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 10:53

Hypofocus schreef:
Even langs de Huis arts gaan dan, zou ik zeggen... Die kan er vast meer over vertellen :)

Denk je dat die beste man/vrouw niet wat beters te doen heeft dan naar een rimpeltje op je hand gaan zitten te kijken :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-09 10:54

Moirsa schreef:
Fiffill schreef:
Jouw reactie is imo 'best wel zielig.' Was het nou echt nodig die opmerking te maken? :)

@TS: geen idee wat het is, misschien toch door de kou. Daarvoor hoef je niet per se droge handen te hebben. ;)
Overigens heb ik dat lijntje niet... ik heb wel 3 levenslijnen op mijn handpalm (parallel aan elkaar), kan ik nu 3 keer sterven? :')

Maar het is nog overdrevener om een topic te openen over een lijntje op je hand vind je niet :') .

als je het beter had gelezen heb ik het sinds kort en ik vraag me gewoon af hoe en wat ;)
ik heb wel ergere dingen op bokt voorbij zien komen hoor en als je er last van hebt, kijk dan NIET :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 10:55

Moirsa schreef:
Fiffill schreef:

Als iemand nou graag wil weten wat het is? Laat mensen toch in hun waarde.