Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
of ik zoek mis

Fiffill schreef:Jouw reactie is imo 'best wel zielig.' Was het nou echt nodig die opmerking te maken?
@TS: geen idee wat het is, misschien toch door de kou. Daarvoor hoef je niet per se droge handen te hebben.
Overigens heb ik dat lijntje niet... ik heb wel 3 levenslijnen op mijn handpalm (parallel aan elkaar), kan ik nu 3 keer sterven?
. Moirsa schreef:Fiffill schreef:Jouw reactie is imo 'best wel zielig.' Was het nou echt nodig die opmerking te maken?
@TS: geen idee wat het is, misschien toch door de kou. Daarvoor hoef je niet per se droge handen te hebben.
Overigens heb ik dat lijntje niet... ik heb wel 3 levenslijnen op mijn handpalm (parallel aan elkaar), kan ik nu 3 keer sterven?
Oke, misschien wat overdreven.
Maar het is nog overdrevener om een topic te openen over een lijntje op je hand vind je niet.

Moirsa schreef:Fiffill schreef:Jouw reactie is imo 'best wel zielig.' Was het nou echt nodig die opmerking te maken?
Oke, misschien wat overdreven.
Maar het is nog overdrevener om een topic te openen over een lijntje op je hand vind je niet.