_Lola_ schreef:Ja gewoon naar de drogist en er 1 halen! Meteen thuis plassen en binnen enkele minuten de uitslag! Dan hoef je daar iig niet zenuwachtig over te zijn..
Ik blijf helaas ook aankomen.. Ben afgelopen jaar weer 6 kilo aangekomen.. Ik heb me er nu even bij neergelegd.. Na de kerst weer extra veel sporten en gezond blijven eten..
Enige vervelende, die kleren idd..
Edit: waar wil je dan die test doen?! Iemand hem laten kopen? Dokter geeft jouw die namelijk niet zomaar,,
Als je even terug leest, heb ik hem op internet besteld (gelijk een setje van 3, voor volgende keren of positieve uitslag. Dan moet ik wel 3 keer testen voor ik het zelf wil accepteren.
), en komen ze morgen binnen.
De kinderen zijn 3 en 5, waarvan die van 3 op het moment ligt te slapen.
Gelukkig een goed excuus dus, haha! En de kinderen mogen het van mij weten, die weten toch niet wat een zwangerschapstest is. Maar ik ben gewoon geen held in het 'zulk soort dingen' kopen in een echte winkel.
Net als dat ik condooms niet in de drogist durf te halen en een vibrator online zou bestellen, in plaats van halen in een Christine le Duc winkel.
Sigrid: Ah, dat wist ik niet! Op zich wel logisch, als je het zo verklaard. Even opgezocht en naast zonlicht, komt het ook veel in vis en ei voor. Laat ik dat nou ook erg weinig eten.
Die dokter wordt gek als ik kom met alle mogelijke oorzaken!