Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

anneM_Ajax schreef:Drama die huisartsen af en toe.
Jaren geleden kwam ik al voor mn bovenbenen. Met flinke belasting, kreeg ik helse pijnen en daarna kon ik gewoon mn benen niet meer bewegen. Conclusie: Fysio. Geen ene steek geholpen.
Nu heb ik hetzelfde al meer dan 1,5 in mn schouders, nek en armen. Wederom Fysio, ik geen niet snel/graag op dus 9 maanden gedaan, maar het werd alleen maar erger, vooral met Fysiofitness. Dat laatste van april tot en met november.
Terug naar de huisarts, nou dan maar cesar, zal vast helpen.
Euhmm niet dus.....heb al 3 keer gevraagd (Ook aan anderen, zitten er veel hier in 1 gebouw) of het soms wat anders kan zijn dan wat zij zeggen overbelasting.
Dan krijg je.......heb je al op internet gekeken wat het zou kunnen zijn?
Euhmm hoelang was hun opleiding ook al weer? En dan zou ik de diagnose zo van internet kunnen plukken?
Moet nu eigenlijk weer, omdat de pijn niet meer houdbaar is. Ik werk maar 15 uur nu, paard wordt erg duur, maar zelfs die 15 uur red ik niet. ( 0 uren contract Aldi) Maar goed weet nu al dat ik weer voor niks ga, dus ik ga maar niet.
Ondertussen slik ik al 1,5 jaar flink vele pijnstillers. Als het erg is gerust een cocktail van 1 strip Ibuprofen, 3 Aleve Intense, en een halve strip Nurofen. Alleen dan heb ik het idee dat mn pijn wat verdoofd. Uiteraard heel slecht, ben ook benieuwd hoe mn organen dr uit zien....
Ik mis mn oude dokter.............helaas gaan dokters ook met pensioen. Hij keek tenminste verder dan zn neus lang was.
Ts. Ik hoop voor je dat er snel een oplossing was.
Zei hij niks over het feit dat je meerdere fracturen in de wervels bleek te hebben? Zijn 'foutje' toch dat je niet door mocht naar het ziekenhuis en je nu met de problemen blijft zitten?