Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En handen wassen na opbrengen. wendyke schreef:wahaha hansaplast warme voetencreme had ik zien staan vandaag maar daar geloof ik echt niet in hoor misschien dat ik me vergis
Jilletje schreef:ik was vandaag even bij de drogist en daar heb ik dio-biloba tabletten gekregen ipv een creme/zalf het is van het merk pharma nord en helpt tegen koude handen en voeten....volgens het doosje verbeterd het de bloedsomloop...iemand ervaring???
ik voel er in ieder geval niks van..
Equidea schreef:wendyke schreef:wahaha hansaplast warme voetencreme had ik zien staan vandaag maar daar geloof ik echt niet in hoor misschien dat ik me vergis
Nou mijn voeten stonden vanmiddag in de fik (bij wijze van)... Ik gebruik het ook voor mijn knieen en handen.
De tuinen verkoopt ook een of ander pilletje dat de doorbloeding zou verbeteren, heb het ooit gekocht, maar vergeten te gebruiken

Citaat:Hoofd
Neem de warme muts die je op stal draagt ook mee als je een buitenrit maakt. Als je je cap tijdens een pauze afdoet, blijven je oren lekker warm. Want via je hoofd verlies je de meeste warmte, zo’n dertig à veertig procent. Het dragen van een muts helpt ook tegen koude voeten. Je hebt ook dunne helmmutsen die je gewoon onder je cap kunt dragen. Of kies voor een paar lekkere oorwarmers, dan hoeven je oren helemaal geen kou te lijden.
.
dat stukje om een muts op te doen is eigenlijk idd best logies!!! Ook maar een muts aanschaffen dan maar
maar het helpt wel.