Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Freya schreef:ik heb de site uitgeplozen, maar kan nou niet vinden wat je er allemaal bij moet nemen, of welke je moet hebben.
bromfiets schreef:Ze zijn dan ook toegestaan in restaurants en zo? Kan me zo voorstellen dat je er alsnog een hoop gezeur over krijgt.
Chiqa schreef:zie die dingen eigenlijk nooit in mijn dagelijsk straatbeeld. (Op zich niet verassend werk met mannen die zie ik niet snel met zo'n apparaat lopen zeulen)
Tavanta schreef:Ik verschijn er regelmatig mee in restaurants en heb er nooit commentaar op gehad.
Ik vind de supersmoker helemaal niets, ben errug blij met de janty's. Zijn niet de goedkoopste maar werken super, en qua smaak is het even uitproberen net zoals de sterkte.
ThePast03 schreef:Heb jij nooit problemen met de batterijen dan? Of heb je er gewoon een heleboel of rook je niet zoveel?
Mijn ervaring is dat een batterij na een half uur gewoon leeg is of zo ver leeg dat je niets meer proeft/ervaart en dan moet je er toch wel wat hebben om door te kunnen roken.
Maar ik ga denk ik het e-roken via een draadje proberen.
bromfiets schreef:Hmz, ik zit ook op dat niveau. Maar dan is hij dus snel op...
Tavanta schreef:Nee geen last van, nou heb ik inmiddels een aardig pak aan batterijen maar ik doe met een batterij bijna een dag.
De eerste die ik kocht niet hoor, die waren sneller op.
Tavanta schreef:Overigens is de usb versie ook aan te raden
kavama schreef:Maar is dit dan een hulp om er mee te gaan stoppen of gaan mensen dan hier gewoon de rest van hun leven mee verder ?
Lia_ schreef:Hier nog een super smoker ultimo in de aanbieding, zit nog netjes in de verpakking![]()
Mijn moeder heeft hem 1x gebruikt en vond het niets, nu is ze gewoon gestopt.
Dus wie interesse heeft, doe een bod