Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relien schreef:je moet je zeker niet in een hokje geplaatst voelen het is net wat frozenstar zegt het is een verzamelnaam van allerlei symptomen.. ik ken het gevoel bij mij is laatst post traumatische stress stoornis gediagnostiseert ik voelde me ook meteen in een hokje geplaatst omdat ik dacht dat iedereen die een trauma heeft gehad ptss gediagnostiseerd krijgt..
Maar nu weet ik wel anders. ik heb hele andere syptome dan andere en zo word het mijn ziekte en niet 1 zoals andere die hebben (als ik het zo goed verwoord heb)
wat ik wel raar vind is dat een huisarts voor 2 weken antidepressieva geeft terwijl antidepresieva vaak pas na 4 weken werkt omdat je endorfine aangevult moet worden. welke heb je als ik het vragen mag.. en voor al als het al een half jaar speelt..

Relien schreef:wat ik wel raar vind is dat een huisarts voor 2 weken antidepressieva geeft terwijl antidepresieva vaak pas na 4 weken werkt omdat je endorfine aangevult moet worden. welke heb je als ik het vragen mag.. en voor al als het al een half jaar speelt..

(of succes, wat er dan ook gepast is om te zeggen in deze situatie
)
, liep ik echt als een zombie rond).
Toushie schreef:BS : het is begonnen door school eigenlijk
Marcha: ja dat is het hem juist alles wat ik ook leuk vond zoals naar mijn paarden gaan ect. pff ik moet er heen van mezelf , juist terwijl ik er altijd plezier in had.
Ik denk ook echt af en toe van tjee wat is de reden waarom ben ik hier nog.

zap schreef:hhmm... Ik heb precies hetzelfde. Ik moet naar school, ik moet bijna op vakantie, ik moet paardrijden, ik moet gaan stappen, ik moet gaan slapen, ik moet huiswerk maken, ik moet werken, ik moet daadwerkelijk alles.
Als ik er ben dan is ook alles moeten.
Ik geef de schuld aan de herfst