slaap drama...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 10:18

Hmm, zelfde verhaal hier. De eerste paar jaren had ik er niet zo'n last van, want toen sliep ik zelf heel diep. Helaas is die tijd een beetje voorbij. Mijn vriend snurkt vooral keihard...Oordopjes werken als hij het nog een beetje beschaafd houdt, maar als ie echt los gaat :n
Omdat hij toch overal waar hij gaat liggen slaapt, maak ik hem wakker als het echt te erg is en dan gaat hij in de kamer ernaast pitten. Maakt hem niks uit, binnen 2 minuten hoor ik hem alweer slapen (door de muur heen ja haha). En dan slaap ik ook lekker!

valine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 10:20

hmz... volgens mij heeft gisteren stiekem dit topic gelezen.
hij bleef voor zijn doen ineens vrij rustig liggen (dit betekend dat ik maar iets van 8x wakker ben geworden vannacht)
@ShadowFax.... die van mij praat dan wel niet over theepotten, maar wel vaak over iets wat 1.78m is en begint dan ook heel meisjesachtig te giegelen :D :D )

het is wel bij me opgekomen om stiekem iets ontspannends in zijn drinken te doen zodat ie eens een keer rustig ligt te maffen (en ik ook)

ik moet wel eerlijk toegeven dat mijn vriend op dit mement een redelijk moeilijke periode doormaakt, dit zal er wss wel mee te maken hebben waarom ie zo onrustig slaapt. Maarja.. daar wordt ik niet wijzer van natuurlijk :+
Maar gelukkig ben ik niet de enige die last heeft van onrustige bedpartners... hahaha

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 14:24

Wat een geweldig topic!!:D Wat gedraagt mijn vriendje zich dan als hij slaapt :D

kelcy

Re: slaap drama...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:56

mijn vriendje vond het leuk om vannacht over de efteling te praten... en blij dat hij was.... en riep dus ineens heel hard door de kamer... "joepie we gaan naar de efteling :+" geloof me rond 4 uur in de morgen vind je dat ECHT niet leuk :=

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 16:59

Ha, ik kan er een boek over schrijven!
Mijn vriendlief is ook een schat, echt, maar 's nachts praat hij, knarsetand hij en nog het ergste van alles: het is een fanatieke slaapwandelaar! Helaas is hij tijdens het slaapwandelen vaak erg in paniek of erg boos. Vaak springt hij schreeuwend/vloekend het bed uit en nouja.. ik kan er nog een heleboel meer verhalen over vertellen!
Wij wonen nog niet samen, dus ik lig niet elke nacht naast hem.
Ikzelf ben een vrij vaste slaper, maar ik word wel wakker als hij schreuuwt en/of uit bed springt. Echte tips heb ik verder helaas niet... T is niet anders vrees ik.
Veel succes!

valine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 18:16

ik heb vandaag OORDOPPEN mee genomen van mijn werk... :D
misschien hoor ik dan dat gekwek niet meer :z

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 18:21

Puchje schreef:
Is het misschien ook een oplossing om twee eenpersoonbedden tegen elkaar aan te zetten? Dan voel je in ieder geval het matras niet bewegen als hij beweegt.

Lastig zeg. Ik ben zelf een moeilijke slaper met niesbuien, wiebeltenen en mijn gebruikelijke krab10-minuten voordat ik in slaap val :+

ik wist niet dat er meer mensen waren die dit hadden :+

@TS. misschien 2 1persoonsbedden die je als je vriend weer vervelend word uit elkaar kunt schuiven?

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 18:28

valine schreef:
ik heb vandaag OORDOPPEN mee genomen van mijn werk... :D
misschien hoor ik dan dat gekwek niet meer :z

hopelijk kan je nu wat beter slapen

Poulain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 18:58

Hallo hallo,

Ben niet zo actief op Bokt, maar ben blij dat ik dit topic heb gevonden. Het is héél herkenbaar voor mij, alleen bij is het andersom!!!! :D Ik ben de druktemaker en hou hele verhalen en spring uit bed en er weer in. Niet echt goed voor je relatie, mijn vriend wordt heel sjaggerijnig als hij te weinig slaap krijgt (wat ik heel goed snap). En ik ook omdat ik graag lekker door wil slapen. Moeilijk.
Sinds een week slapen we nu maar apart, echt niet gezellig, maar wel even een oplossing. Kweet ook niet meer waar ik t zoeken moet. Ik ben erg druk in mijn hoofd op dit moment, dus dat zal er wel mee te maken hebben. Heb morgen een afspraak bij de dokter om te kijken wat ik eraan zou kunnen doen. Wij slapen al in een heel groot bed met aparte matrassen en aparte dekens. Wat kun je nog meer doen???

Succes met jullie mannen, ik hou dit topic even in de gaten.

Ennuh, slaap lekker :Z

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:08

kelcy schreef:
mijn vriendje vond het leuk om vannacht over de efteling te praten... en blij dat hij was.... en riep dus ineens heel hard door de kamer... "joepie we gaan naar de efteling :+" geloof me rond 4 uur in de morgen vind je dat ECHT niet leuk :=

hehe niet mijn vriend, beetje off topic, maar wel iets waar ik nu echt om kan lachen, was met mijn zusje (en ouders) op vakantie, lag met zusje op 1 kamer die banketstaaf ook als een gek in haar slaap, gaat ze ineens rechtop zitten: TESS!!! Zie jij die vent!??
ik *enorm geschrokken* he!? waar!
michelle: Aan het voeteneind van je bed!
ik stijf van de schrik, kijk naar mijn voeteneind: niemand./....

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 15:15

Nou, ik ben iemand die zelf onrustig slaapt. Als m'n vriendje bij mij slaapt dan heeft hij gewoon geen nachtrust :+. Ik snurk (komt door m'n astma, en ben ook chronisch verkouden), praat in m'n slaap, draai ontzettend veel etc...

Heeel vervelend, en ik schaam me dood de volgende dag als ik van m'n vriendje hoor dat ik weer flink bezig geweest ben vannacht.. :P Vroeger sliepen er nog wel eens vrienden bij me op de kamer, maar dat doen ze nu ook maar niet meer. (of op een andere kamer, maar dan hoor je het gesnurk nog steeds :+)