Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jantineS schreef:Ik heb trouwens ook dezelfde ervaring met dokters. Ze geven eerst pillen en reppen nooit over mogelijke onderzoeken. Ik had een bloedtest waaruit kwam dat ik een mega hoog cotrisol had en de HA zei niet eens "ga maar naar de internist." Toen ik voor de 2e keer anti dipjes wilde proberen zei de psychiater, jezus wat hoog, ga maar naar de endocriene. Nu word ik getest op cushing, wat ik denk ik niet heb. Maar ze heeft al laten door schemeren dat er na die test niet zo veel opties meer zijn.....
Jezus, je mag toch hopen dat ze er in het ziekhuis wel verstand van hebben!
Ik weet gewoon zeker dat mijn adrenaline/cortisol echt niet spoort, je leert jezelf echt wel kennen. Ik ben de heledag of dood moe of hyper actief..
Dus idd je moet in nl het heft in eigen handen nemen en net zolang doorzeuren tot je krijgt wat je wilt. Daar betalen we verdomme verzekering voor
Ook is het inderdaad zo dat HA er echt weinig verstand van hebben, jammer maar wel begrijpelijk. Maar inmiddels ben ik overtuigt dat er gewoon nog te weinig over bekent is. Ik denk dat de medicie er zelf ook nog niet zoveel van snappen en dat ze nog aan het leren zijn wat alles betekend. Wat je ook leest in dat engelse stukje, de nuances zijn gewoon nog niet duidelijk. Maarja ondertussen zitten wij nog met de gebakken peren.
) het niet.