Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Sandravm schreef:Vermits je sinds 2 maanden gestopt bent met de pil, zou het goed kunnen dat je nu pas op je normale maandstonden bent gekomen. Als je de pil gedurende langere tijd hebt genomen, kom je niet direct op je normale maandstonden.
Daarnaast zou het natuurlijk een erg vroege miskraam kunnen zijn, maar dat kunnen ze niet zien met een echo. De enige manier omdat te weten is een bloedonderzoek. (dit weet ik uit ervaring, tot mijn grote spijt).

Lotus83 schreef:Sandravm schreef:Vermits je sinds 2 maanden gestopt bent met de pil, zou het goed kunnen dat je nu pas op je normale maandstonden bent gekomen. Als je de pil gedurende langere tijd hebt genomen, kom je niet direct op je normale maandstonden.
Daarnaast zou het natuurlijk een erg vroege miskraam kunnen zijn, maar dat kunnen ze niet zien met een echo. De enige manier omdat te weten is een bloedonderzoek. (dit weet ik uit ervaring, tot mijn grote spijt).
Dat ben ik niet helemaal met je eens....
Ik heb 10 jaar lang de pil geslikt en sinds dit voorjaar gestopt en ik meteen heel regelmatig en normaal ongesteld geworden en gebleven....

Dat gaat zo snel!
cissie schreef:De vloeiing heeft mar 1,5 dag geduurd, eerst behoorlijk veel en veel pijn daarna zo goed als weg.
Daar heb je wel gelijk in Raggel, maar voor mij is dit alles nieuw en ben gelukkig onervaren met dit soort dingen.
Volgende mijn HA waar ik wel telefonisch contact mee heb gehad, kon het overgens wel wat ik omschreef.
Maar goed dat blijft een welles nietes spelletje en schiet niemnd wat mee op, ik in ieder geval niet.
Ik voelde wat ik voelde en zag wat ik zag, of het nu een 'iets' in de maak is geweest of niet.