Nagelbijten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 17:14

Bij mij hielp nagellak heeel goed! Ben toen gestopt en nooit meer gebeten. De neiging is er alleen als ik geen nagellak op heb. Nu heb ik hele lange nagels en iedereen vraagt of ik nepnagels op heb. Het witte gedeelte is bij mijn langste nagel 0.6 cm :o

_Evelien

Re: Nagelbijten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 17:20

Hier nog 1 :+ had ze van de zomervakantie proberen te laten groeien, is toen gelukt en toen ik naar school ging begon ik weer te bijten :=

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 21:35

Ik begon al toen ik net m'n eerste tanden had. :o
Ik beet ook heel erg m'n velletjes. M'n nagels beet ik tot zo ver dat dat onderliggende velletje erbovenuit stak en DAT deed pijn! Ondertussen ging ik vooral bij m'n duimen m'n vel d'r af bijten/trekken, helemaal rondom en totaan m'n eerste gewricht zeg maar (echt heel goor), dat deed na een paar jaar ook echt geen pijn meer.

Inmiddels bijt ik m'n nagels niet meer zover af, ze worden vaak een halve centimeter lang totdat ik ze weer lekker met m'n tanden kortwiek ;) Maar dan zeg maar tot een normale korte nagel.

M'n velletjes doe ik nu alleen nog maar rondom, dus niet meer zo ver naar beneden, in stressvolle situaties wel tot bloedens aan toe.