Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebel_Jits schreef:Ik heb dun, steil haarEcht, ik wens zo hard dat ik op een dag een bos krullen heb, maar helaas is dat nogsteeds niet gebeurd.
Moet je wel zorgen dat je niemand natspat, dat vinden ze vaak niet leuk. Daarna doe ik er hair repair van gliss kur in (zo'n tube) en dan pluist mijn haar niet. Voila!katiavl schreef:Maar als je half uur erna moet borstelen is het dan niet tijd voor andere shampoo en conditioner
Dus ben ik maar gaan fohnen en was natuurlijk veel sneller klaar dan normaal
Majo schreef:Rebel_Jits schreef:Ik heb dun, steil haarEcht, ik wens zo hard dat ik op een dag een bos krullen heb, maar helaas is dat nogsteeds niet gebeurd.
Heb ik ook, en ook lang, tot wel 3 cm. of onder mn BH band.
Wat je vooral NIET moet doen, is je haar droog wrijven. Dat heeft de kapper me verteld, omdat je daarmee alles kapot maakt. Je kunt het beste als je klaar bent met afdrogen je kop ondersteboven houden, handdoek eromheen en flink knijpen. Daarmee maak je niks kapot.
Verder, weet je wat headbangen is? Wat die metallui altijd doen op concerten. Zo hard mogelijk met hun hoofd op en neer slaan dat de haren alle kanten op zwaaien? Nou, dat doe ik dus een stuk of 10 keer na het knijpenMoet je wel zorgen dat je niemand natspat, dat vinden ze vaak niet leuk. Daarna doe ik er hair repair van gliss kur in (zo'n tube) en dan pluist mijn haar niet. Voila!
Edit: wat je overigens ook NOOIT moet doen, is je haren kammen als nog nat is. Je haar breekt dan veel sneller. Ik hang altijd ondersteboven als ik die creme erin doe, en kam met mn vingers. Als het dan uiteindelijk droog is, dan trek ik er een borstel doorheen. Weer minder pluis!
)
, om (niet alles) enkel het bovenste glad te krijgen.
maar goed het is al jaren saai en ik vind gewoon niks leuks. 1 x krullen gehad en geloof me dat was het makkelijkste, even droogwrijven, met grove kam doorkammen en mousse erin