Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Armani88 schreef:nee, totaal geen behoefte aan !!!
Aso is een groot woord, maar vind het zeer ongepast.
Zo ben ik echt niet opgevoed, dus vind het eerder sneu al iemand zoiets doet
Armani88 schreef:waarom ?
Sorry, maar ik vind het alles behalve netjes. Zelfs roken vind ik al ordinair bij een meisje staan
Als je het niet geprobeerd hebt, is je denkbeeld daarover niet echt groot. Heb je het wel geprobeerd, dan kan je er pas een duidelijk beeld van hebben. Iedereen heeft weer een ander referentiekader er over. Het is net hoe je hebt geleerd wat wel en niet mag. Wat in het plaatje hoort en gelukkig heeft iedereen een ander plaatje van wat kan wel en wat kan niet en daarmee respect. suus_romy schreef:MyHorseGirl: Danku, goed verwoord op de vorige pagina.Als je het niet geprobeerd hebt, is je denkbeeld daarover niet echt groot. Heb je het wel geprobeerd, dan kan je er pas een duidelijk beeld van hebben. Iedereen heeft weer een ander referentiekader er over. Het is net hoe je hebt geleerd wat wel en niet mag. Wat in het plaatje hoort en gelukkig heeft iedereen een ander plaatje van wat kan wel en wat kan niet en daarmee respect.
dus nee voor mij niet
mijn vriend blowt echter elke dag .. Armani88 schreef:nee, totaal geen behoefte aan !!!
Aso is een groot woord, maar vind het zeer ongepast.
Zo ben ik echt niet opgevoed, dus vind het eerder sneu al iemand zoiets doet
Ik rook verder helemaal niet, gebruik ook zeer weinig alcohol (3 glazen per maand ofzo). 

!