Neefje thuis, 2 dagen voor de operatie:

Mijn neefje kreeg voor hij de O.K ging een drankje waar hij rustig van moest worden maar dat werkte bij hem net andersom. Hij werd een soort van hypewr maar wel leuk. Hij had hele "verhalen" tegen alle mensen in de O.K en bleef taaatuuutaaatuuu de ziekenauto na doen, hetgeen iedereen erg grappig vond.

Operatie is dus goed gegaan en ook de avond en dinsdag gingen redelijk goed en was hij nog wat duf. Maar vandaag was hij weer vrolijk, wilde spelen en rennen maar eet /drinkt nog niet dus zit nog aan het infuus. Dat was voor hem geen belemmering om dan maar met infuuspaal door de gangen te scheuren
En hij heeft ook ontdekt dat je heel hoog op het bed kunt springen als je het rekje vasthoud. Dat vinden zijn papa en mama alleen niet zo'n leuk idee, zó flauw
Helaas moest wel 2 keer het infuus opnieuw geprikt worden, 1 keer omdat het begon te irriteren en de 2e keer omdat het niet goed doorliep. Dat was niet zo'n pretje maar zodra hij zijn papa en mama zag, was het nog even snikken en weer klaar.
Zodra ik nieuws heb plaats ik het!