Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Katja schreef:patos schreef:Als de omtrek omhoog gaat dan gaat de cupmaat ook omhoog dus een 75A heeft dezelfde cup als een 70B.Meestal ga ik naar de H&M, soms ook hema voor een t-shirt BH.
Ik heb zelf 70 B, maar nou had ik pas 75A in mijn handen en die cups leken groter... Kan dat?

Katja schreef:Ik zie dat ik een C neer heb gezet waar ik een B bedoelde
Moet afleren om even snel tussendoor antwoord te geven.
.
Focussed schreef:Katja schreef:Als je alleen naar de cup kijkt en dus niet naar de omtrek dan is een 75A dus net zo groot als een 70C (en een 65C enz)
Nee, 75A valt bijna gelijk aan een 70B. En een 75B valt gelijk aan heen 70C.
Moiryn schreef:Nee, 75A valt bijna gelijk aan een 70B. En een 75B valt gelijk aan heen 70C
Dus eigenlijk kan je als je een 75B hebt gewoon een 70C pakken, en dat is dan hetzelfde?
Dat snap ik dus niet.
Krijg je zo'n rollade idee
IvysToeter schreef:Bienotje schreef:Esprit vind ik altijd leuke dingen hebben en ook in kleinere maten
maar daar hangt waarschijnlijk een prijskaartje aan of niet?

#Ymke# schreef:Neem aan dat jij ook cupje A hebt? Ik vind 15,- voor een BH een mooie prijs, die dingen slijten toch wel.
Vind de cups van H&M wel mooi voorgevormd, ik heb er nu eentje en daar lijk ik spontaan een cup groter mee te hebben![]()
Die is echt extreem, haha. Die doe ik ook alleen aan naar m'n vriendje
.
! MuSLi schreef:Moiryn schreef:Nee, 75A valt bijna gelijk aan een 70B. En een 75B valt gelijk aan heen 70C
Dus eigenlijk kan je als je een 75B hebt gewoon een 70C pakken, en dat is dan hetzelfde?
Dat snap ik dus niet.
Nee, want de omvang is dan 70, als je 75 hebt, zal het niet echt lekker zittenKrijg je zo'n rollade idee
![]()
Ik heb namelijk 70, als ik een 75 (kleinere cup) aantrek, zit de cup goed, maar de omvang biedt totaal geen ondersteuning.
De cup veranderd dus mee met de maten, maar de omvang, kan eigenlijk maar bij één cup écht goed zijn!
Daarom is het een aanrader om gewoon eens bij hunkemoller of livera je cup en omvang te laten meten![]()
Dan weet je zeker dat je de goede maat bh draagt, waarbij je de juiste ondersteuning krijgt.
) .