Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
!
nee dat kan ik echt niet gebruiken nu hoor
!
!!

en heel veel succes met je knie !
Ezumii schreef:Ik loop al jaren met gescheurde meniscussen en ach, je leert er wel mee leven hoor. Alleen zodra je last gaat krijgen rustig aan doen tot het helemaal weg is, anders word het écht niet prettig! Ik kan er alles mee behalve hele dagen staan.
Maar zo'n operatie hoor ik meer slechts dan goeds over dus ik pas..
! Pijn is al een stuk minder maar met traplopen of even snel ergens heen rennen voel ik nog steeds erg goed !
!
Nessah schreef:Ezumii schreef:Ik loop al jaren met gescheurde meniscussen en ach, je leert er wel mee leven hoor. Alleen zodra je last gaat krijgen rustig aan doen tot het helemaal weg is, anders word het écht niet prettig! Ik kan er alles mee behalve hele dagen staan.
Maar zo'n operatie hoor ik meer slechts dan goeds over dus ik pas..
Als je meniscus echt gescheurd is kan je er niet mee lopen. Als je dit stukje kraakbeen mist dan zak je als het ware door je knie, daarnaast zit je meniscus er niet voor niets. ( slijtage).
Mijn meniscus is gescheurd geweest en ben er aan geopereerd, links was hij alleen ingescheurd en hebben ze met een kijkoperaties kunnen verhelpen. Rechts door gescheurd en heb ik een implantaat.
Doe voorzichtig met je knieën want zelf bij een ingescheurde meniscus is de revalidatie toch zo een paar maanden!
Ze hebben 't onding "gehecht". (dan heb ik je verkeerd begrepen, sorry)