Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bienotje schreef:*zucht*
Helemaal mee eens..
Iemand die dé verzekering weet die anticonceptie volledig vergoed? Ik heb nu groot deel eigen bijdrage en ander deel gaat weer van eigen risico af. Dus eentje waar het in zit zou wel mooi zijn
Wildgirl schreef:Wat vergoeden ze aan acnébehandeling?ik heb me net overgezet naar VGZ en dan het jongerenpakket, kan tot 27 jaar.
Geen eigen risico op tandarts; zonder plafond ook trouwens en 600 euro aan fysio op jaarbasis, daarnaast iedere 2 jaar een nieuwe bril.
Weet iemand trouwens wanneer ze bij VGZ de premie afschrijven?
@bienotje, volgens mij zit bij mij ook de pil in het pakket; ik betaal in totaal met een er van 165 ong 108 euro per maand

Hanneke184 schreef:En ik ben op zoek naar de verzekering die het meest vergoedt qua lenzen/brillen.
Dus wie hier ervaring mee heeft, ik hoor het graag.
Sleeper schreef:Zelf ook maar even gekeken. Stijging van 5.50,- en eigen risico is gestegen. Dus in mijn geval lekker dubbel, want dat wordt dik betalen.
Ik vind het zoeken naar een goedkopere zo een drama dat ik me er niet aan waag. Maar mocht iemand tijd over hebben!
Bienotje schreef:Wildgirl, ik zit bij VGZ maar de nuvaring is gewoon een dure vrees ik. Voor 3 maanden moet ik geloof ik iets van € 22 afrekenen bij de apotheek. En dan maanden later krijg ik nog een brief dat de apotheek een rekening bij VGZ heeft ingediend en mag ik nog eens € 12 ofzo aan hun terugbetalen.
Er is er toch wel één die wél de nuvaring ook vergoed ofzo?