Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) corientjuhh schreef:Als ik wel aan de pil mag dan slik ik gewoon door, zonder stopweekben ik (bijna) zeker van pijnvrij
corientjuhh schreef:Als ik wel aan de pil mag dan slik ik gewoon door, zonder stopweekben ik (bijna) zeker van pijnvrij
Je mag het ook niet altijd doorslikken, geloof dat je max een jaar mocht doorslikken. Maar dan is de kans alsnog groot dat je halverwege doorbreekbloedingen krijgt (en dat is best l*llig omdat je daar niet op voorbereid bent. In de stopweek weet je ongeveer wanneer het komt). Dus gewoon niet doen. Doordat je geen eisprong meer krijgt, zul je tijdens de stopweek ook niet echt ongesteld zijn zeg maar. (vaak is de eisprong ook zo pijnlijk! Maar dat heb je niet meer als het goed is als je aan de pil bent). Je vloeit minder als je aan de pil bent.
Want het is niet heel normaal dat je zó veel pijn hebt.
Ibbel schreef:Ik zou me eerst eens laten onderzoeken. Het is niet normaal dat je zoveel pijn hebt van je menstruatie.
Meest voorkomende oorzaak is endometriose (= baarmoederweefsel op andere plekken in je buikholte, bv op de eierstokken)