russel schreef:Ik zou een gezichtszeep kopen van bv Clinic
Waar koop je die?
MoriMann schreef:In mij ervaring geven producten met alcohol 2 maal daags een zwart watje, maar slaat door de daardoor ontstane uitdroging ook de talgproductie op hol, waardoor het alleen maar vetter wordt. Wassen met lauw water werkt veel beter, eventueel met een mild reinigingsproduct.
Heb ik ook, 2x per dag een zwart watje
In de drogist raadden ze me toen aan om daarna met een lotion in te smeren. Heb nu van de Etos dagcreme gekocht. Gevolg in de ochtend is dat ik een enorme zweetkop krijg (ga altijd eerst douchen en dan een half uur de hond uitlaten. Als ik de creme heb gesmeerd heb ik na een half uur wandelen mijn hele kop vol zweetdruppels). In de avond na het schoonmaken gebruik ik het wel soms. Maar dat is dus ook niet goed?
Nog nooit zo blij mee geweest. Ik had ook allemaal middeltjes, maar niets hielp en dit hielp bij mij gelijk. (iets van benzeenperoxide en nog een middeltje)
Oh! En ik heb (toen ik nog jong en onbezonnen was) ook geexperimenteerd met de biergist creme van dr v/d Hoogh, maar dat was helemaal een drama. 
maar niet dus. Normale pil en weer puisten. Niet schokkend veel maar genoeg om me aan te ergeren en weer over te gaan op de diane pil.