Ik lijk wel 3 maanden zwanger.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oamaru

Re: Ik lijk wel 3 maanden zwanger.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 12:51

HA ben ik al geweest heel makkelijk afgeschoven op een ''spastische darm''

Misschien nog maar een keer heen, bedankt voor je reactie! :)

mepril

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:55

ik had dit ook mn buik was opgezwollen en had veel symptomen wat je bij je zwangerschap ook hebt zoals misselijk vocht in mn benen erg moe en noem maar op maar toch was ik niet zwanger
de huisarts zei ook tegen mij dat het een spastysche darm was maar het werd aleen maar erger dus toen heeft ie mij doorverwezen naar het ziekenhuis en toen bleek dat ik een mola zwangerschap had en dit komt bij vrij weinig vrouwen voor in nederland voor de betekenis van mola zwangerschap moeten jullie maar ff zoeken doormiddel van google ofzo want omdat hier allemaal uit te leggen is best wel veel dan ben ik morgen nog bezig om het goed te verwoorden

maar als ik jou was zou ik weer naar je huisarts gaan en vragen of hij jou doorverwijst zodat je iets meer komt te weten wat er bij jou aan de hand is

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 13:58

Das wel heel raar!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:02

Maar met een mola zwangerschap maak je wel het zwangerschapshormoon aan en is je zwangerschapstest positief.

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:03

Oamaru schreef:
Optimel heb ik geprobeerd, hielp niet of nauwelijks. :') Nu hoorde ik net weer van iemand dat juist melkproducten een oorzaak kunnen zijn? Dus daar ga ik vanaf nu mee minderen. :j

Als ik melk drink op een lege maag krijg ik het ook, of wanneer ik melk in de thee doe. Tja, het is lastig hoor, je kan zomaar overal gevoelig op reageren..

mepril

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:26

bij mij was de test gewoon negatief en was de kans ook klein dat ik zoiets had maar het bleek wel zo te zijn daarom heb ik toen curetage moeten ondergaan zodat ze het verder konden onderzoeken

jolin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:34

Het kunnen ook spanningen zijn waardoor je buik vol en erg hard is, dus ontspannen en je niet druk maken ,ook niet over je buik.

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:37

Ik heb ook wel een plofbuik,maar dat komt omdat ik zoveel tosti's eet. :P

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:16

O wat herkenbaar
Ik lijk wel 6 maand zwanger , heb er al tests en alles tegenaan gegooid maar serieus ik lijk echt wel zwanger
(Iets waar we mee bezig zijn dus had al ijdele hoop )
Ik heb voor de grap een foto op een forum neergezet en daar werd ik gevraagd hoever ik was

Heb geen last van spanningen stress of wat dan ook (op dit moment dan)
Dus lees even serieus mee

om nu 5 keer het woord serieus in zo'n klein stukje tekst te pplaatsen is ook wel een beetje teveel van het goede

rozekoeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:20

Dat had ik ook dagelijks, (voordat ik zwanger werd...), heb me er jaren onzeker door gevoelt.
De ene dag was mijn buik mooi plat, de andere dag leek ik inderdaad net zwanger!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 19:25

dovish schreef:
Oamaru schreef:
Optimel heb ik geprobeerd, hielp niet of nauwelijks. :') Nu hoorde ik net weer van iemand dat juist melkproducten een oorzaak kunnen zijn? Dus daar ga ik vanaf nu mee minderen. :j

Als ik melk drink op een lege maag krijg ik het ook, of wanneer ik melk in de thee doe. Tja, het is lastig hoor, je kan zomaar overal gevoelig op reageren..

Ja klopt, andere melkproducten moet ik mijden als ik weer 's last van m'n darmen heb het is raar maar waar: van optimel drink komen mijn darmen vrij snel weer tot rust. Bij de ene werkt het wel, bij de ander niet. Het is een kwestie van uitproberen en onthouden wat wel/ niet werkt.

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 20:43

Snel afgeschoven op spastische darm?

Mijn zus heeft het ook, maar ook dezelfde verschijnselen als jou. Ook vaak buikpijn. Opgezwollen buik, harde buiken, krampen. Onregelmatige stoelgang.
Zij is echter wel goed begeleid. Ze heeft een heel dieet gekregen (wel heel zwaar!) en gaat nu uitvinden waar zij goed tegen kan. Ook metamucil gekregen. Het gaat nu wel een stuk beter, maar feit is wel dat je daarmee moet leren leven.