Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Horsii_mine schreef:Ik heb vanmiddag weer een "aanval" gehad. Niet zo'n heftige als de vorige keer. Het duurde slechts een uurtje want ik had eigenlijk al vrij direct pillen ervoor ingenomen die ik van de dokter heb gekregen. Daarna voelde ik me zo vreselijk slap dat ik eigenlijk direct in slaap ben gevallen. Begin nu toch wel een beetje te twijfelen of het echt psychisch is want ik zat net lekker rustig en ontspannen te lunchen..
Ik was een beetje aan het doezelen/in slaap proberen te komen toen het schokken weer begon. Het begon een uur geleden en werd weer steeds erger dus heb net maar weer een pil genomen (mag er 3 per dag!) en hoop dat ik zo kan slapen.. Als ik het morgen weer krijg bel ik de dokter op.
" Dus ik moet morgenochtend nog even een afspraak maken.
Heb uiteindelijk gezegt: Ja dat zeiden ze ook 5 jaar lang tegen mijn moeder en nu is het te laat. En toen mocht ik toch nog een bloedonderzoekje gaan doen. In ieder geval iets. Ze hebben getest op mijn witte bloedcellen, spierafbraak? en nog wat dingentjes. Ik krijg dinsdag de uitslag dus dan zullen we wel weer zien.
Heb ook al meteen een afspraak staan voor volgende week donderdag.
Dit is echt niet leuk meer zo.. Maar we zullen zien. Horsii_mine schreef:Nu begint langzaam alles steeds meer te verkrampen.. Ook mn handen, voeten en mn keel.. Ik heb net mn ouders gebeld en mn vader werd alleen maar boos want mijn moeder is ook ziek.. Mijn oudste broer komt er nu gelukkig aan.. Ik vertel later wat er is gebeurt allemaal..
Bari schreef:dit klinkt als guillaine-barre-syndroom...
http://www.guillain-barre.net/index_01.html
alhoewel ik dan geen doktor ben, maar wel in de medische sector werkzaam was...ik zal toch doordrammen op een doorverwijzing.