vanitymay schreef:Ik vin dgewoon niet dat je een man kan dwingen vader te worden als hij dat niet wil en een vrouw om moeder te zijn als die dat niet wil. Het is mi nogal raar dat een man in principe altijd verantwoordelijk is voor zijn nazaat terwijl er ook echt vrouwen zijn die een man echt misbruiken voor sperma en vervolgens ook nog eens een financiele plicht af te dwingen". Mannen kunnen nou eenmaal niet zelf beslissen of ze vader willen worden. Een ongelukje is zo gebeurd en als daarnaast een vrouw zegt dat ze aan de pil is oid en in the heat of the moment dus zonder condoom wordt gevreeen kan de man best raak schieten zonder dat hij het weet dat dat uberhaupt kan. Een man de rest van zijn leven aan iets binden voor een onvoorzichtigheidje (waar hij zelf dan niet op zit te wcahten..) vindt ik nogal cru en ik snap niet dat dat zo geregeld is...
Hier ben ik het dus niet mee eens. Mannen kunnen wel degelijk kiezen. Hun kunnen zeggen nou nee sorry ik ga niet met je naar bed! Dus ze hebben wel degelijk keuze's in mijn ogen...

... Uh oh