Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amrah schreef:Ik ga altijd linea recta naar de manueel. Bij mij komt het eigenlijk altijd vanuit schouder/rug en word gelijk helemaal gedaan.
Verder vooral warm blijven houden
Faelivrin schreef:Was dat niet iets met de voeten? Ik weet wel dat als je bepaalde drukpunten in je voeten aanraakt je hier ook problemen mee in je lijf kunt oplossen..Heb er nu ook koorts bij en grieperig gevoel, vandaag maar thuis gebleven..

rockwitch schreef:Inmiddels zijn we bijna 4 weken verder en is mijn nek nog steeds een puinhoop. Heb al meerdere massages gehad, door een sportmasseuse, heb aan de naproxen gezeten en nog steeds heb ik er behoorlijk pijn aan. Ik kan gelukkig wel weer autorijden enzo, maar die spieren blijven echt rotzooien.
Morgen ga ik dus een manueel therapeut bellen en dan kijken of die wat eraan kan doen, want de rechterkant begint nu ook mee te doen en ik heb er echt heel veel last van. Zo erg dat ik zelfs sacho wordt op sommige dagen van de pijn.
Maar ja uiteindelijk zal het wel over gaan, maar ben er inmiddels ook echt wel klaar mee.