Mexicaanse griep.. Hebben jullie het al (gehad)?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 13:58

Nee, ik heb het nog niet gehad, en eigenlijk wil ik me ook niet laten inenten.

vind het trouwens belachelijk dat Bokt gaat bepalen wat er wél en niet goed is voor leden om te bespreken. We leven hier niet in China, rare censuur. :\

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 14:00

Pasamba schreef:
En alwéér een topic over de mexicaanse griep.
Deze topics zijn niet toegestaan i.v.m. eventuele paniekzaaiing.

Nee joh, dit kalmeert juist, degene die hier komen kunnen dan vertellen dat ze het hebben overleefd. 8-)

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 14:01

Volmondig JA!! Mijn hemel, ik heb me nog nooit zo slecht gvoel. Ik alleen, en niemand wou me komen helpen....Alleenzaam -O-
Maar ben blij dat ik het heb gehad. Het voelt of alles in je lijf het opgeeft, het begon met een zere keel, toen koorts, overgeven en buik griep en gewoon alle kracht kwijt die in je lijf zit!

Zwitsal

Re: Mexicaanse griep.. Hebben jullie het al (gehad)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 15:48

griep gehad? ja!
was het mexicaanse griep? geen idee, intresseert me ook niet..griep is griep en deze is niet bepaald bijzonder.

donderdag ben ik ook ingeent tegen deze nieuwe griep omdat ik in een verzorgingstehuis werk.
tevens meegelopen met vaccineren.

Gister op de manege weer een gesprek opgevangen over de bijwerkingen van de vaccinatie en het is toch belachelijk dat je bijwerkingen krijgt..
zucht..ja wat denk je dan..er zal toch iets moeten gebeuren om die antistoffen aan te maken.
en de naald is zo bot en oh oh oh wat een drama.. (ik vond er niets mis mee met die naald, je voelt er niets van, en ik ben ook GEEN fan van naalden in mijn lijf).

het probleem is denk ik gewoon..
mensen weten er zo weinig vanaf..
de media zaait paniek, overal komen roddels vandaan..enz..

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 15:53

Ik heb het niet gehad maar op het werk van mijn broer ( daar ben ik sinds een jaar weg) heerst het er zijn de afgelopen 3 dagen 6 mensen naar huis gestuurd en die hebben alle 6 de mexicaanse. 1 Daarvan moet 10 dagen carantène, ( hoe schrijf je dat dan?!) die moet dus 10 dagen van andere mensen wegblijven. Blij dat ik daar niet meer werk hihi. Ik maak me er ook echt niet druk om trouwens. Griep is griep, ziek is ziek. Bij een "gewone" griep zijn er ook risicogroepen waarvan een gedeelte met de pootjes in de lucht komen te liggen om het even zo te zeggen!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 16:01

Aangezien het niet de bedoeling is nieuwe Mexicaanse Griep topics te openen ivm mogelijke paniek uitbraak plaats ik een slotje.