Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarvanTom schreef:Dit topic trekt ook leuke banners aan de onderzijde van de bladzij, Keuhne verf enzo, maar dat wijzigt steeds!![]()
Ik heb hyves en daar staat nog steeds een foto op van hoe het was... (met geen mogelijkheid krijg ik de foto hier, help?).
insun schreef:MarvanTom; Kopiëren naar 'jouw afbeeldingen', dan uploaden in 'mijn album' en dan hier plaatsen?
chocobroodje schreef:Mijn grijze haren begonnen op mijn 16de, gelukkig gaat het wel heel langzaam maar ik verf dus ook. Ik ben nu 27 dus vind me nog wat jong voor grijs haar, maar over 10 jaar ben ik er ook wel klaar mee denk ik.
Cayenne schreef:Oeh, leuk topic!
Ik ben zelf bijna 29 en de eerste grijze haren beginnen nu te komen.
Mijn moeder had ze nog eerder dan ik, dus ik ben erg benieuwdik verf mijn haar (nog) niet.
Hoe oud waren jullie toen jullie grijze haren kregen?
dorothea schreef:Maar dát komt voornamelijk omdat de meeste dames hun haar kleuren in hun 'eigen' kleur. Verstandiger is het om het één of twee tinten lichter te kleuren. Dat oogt veel zachter...zegt mijn echtgenoot de (voormalige) kapper
dorothea schreef:Uums schreef:Er is niet natuurlijks meer aan en het oogt ontzettend hard
Maar dát komt voornamelijk omdat de meeste dames hun haar kleuren in hun 'eigen' kleur. Verstandiger is het om het één of twee tinten lichter te kleuren. Dat oogt veel zachter...zegt mijn echtgenoot de (voormalige) kapper
Babsie_Flash schreef:Breghje schreef:Ik ben 100% grijs, al een jaar of 20 (ben nu 40) en ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het eruit gaat zien. (Oud, volgens mijn zoon van 11 wahahaahahaha)
jij was vroeg grijs! Zou ik het ook verven hoor
Ben nu 34 en heb een enkele grijze haar