Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ifever schreef:Hier ook eentje, 4 dagen zware koorts gehad, in totaal zo'n 6 dagen op bed gelegen, en na 1,5 week weer een beetje normale dingen op kunnen pakken. Daar komt wel bij dat ikdoor dat ik ziek was 5 kilo gewicht kwijt ben geraakt waardoor ik ondergewicht had, en het herstellend dus iets moeizamer is gegaan.
Ik dacht overigens dat ik de gewone griep had gehad, maar later dokter geinformeerd en die melde mexicaanse aan alle sypthomen en de duur er van.
Ach een voordeel als het goed is kan ik het nu niet meer krijgen
meisje2000 schreef:Mijn dochertje van 2.5 heeft op dit moment de griep.
Niet de mexicaanse maar wel goed ziek.
Gisteravond lag ze in bed met 40 graden koorts en kon ze niet vel meer.
Vandaag gaat het alweer at beter maar ze is er nog lang niet.
We wachten af.
Misschien een stomme vraag ze heeft nu een gewone griep maar kanze dan alsnog een keer de mexicaanse griep k rijgen of valt dat mee.
Yessy schreef:95% is op dit moment mexicaanse dus je mag er wel redelijk van uitgaan, vooral als je koorts hebt en een tijdlang hoest
Mijn zusje loopt er al een weekje mee rond, maar de rest van de familie lijkt redelijk immuun te zijn, ik heb alleen zo nu en dan een loopneus
. nienke1208 schreef:meisje2000 schreef:Mijn dochertje van 2.5 heeft op dit moment de griep.
Niet de mexicaanse maar wel goed ziek.
Gisteravond lag ze in bed met 40 graden koorts en kon ze niet vel meer.
Vandaag gaat het alweer at beter maar ze is er nog lang niet.
We wachten af.
Misschien een stomme vraag ze heeft nu een gewone griep maar kanze dan alsnog een keer de mexicaanse griep k rijgen of valt dat mee.
Ze kan alsnog de mexicaanse griep krijgen, maar als ze nu ziek is geweest, bouwt ze hierna haar weerstand weer op... Laat je haar vaccineren?