lichamelijk zwak door paniekstoornis?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jantineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-09 12:52

Pollewoppy schreef:
Edit: Wat ik me verder nog afvroeg is of je therapieën alleen gericht waren op je angstklachten? Of ben je in je therapieën ook gaan kijken naar de oorzaken van je burnout? Bijvoorbeeld perfectionisme. Waarom ben je perfectionistisch en hoe kun je daar beter mee om leren gaan. Anders is de kans namelijk groot dat als je weer aan het werk gaat, je weer in precies dezelfde valkuilen stapt. En dat zou natuurlijk doodzonde zijn!!

Ja ik kan wel zeggen dat in therapie de onderste steen boven is gekomen op alle gebieden ;)

Pollewoppy

Re: lichamelijk zwak door paniekstoornis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 14:42

Dat is dan helemaal goed!

Ik wil je toch als tip geven om hulp te zoeken bij het opbouwen. Je geeft zelf aan toch snel teveel te doen. Het is heel moeilijk om zelf (als leek) te bepalen wanneer je genoeg doet of juist teveel of te weinig. En je bent nu al zo lang onderweg, het lijkt mij de moeite waard om bijvoorbeeld eens met een fysiotherapeut of inspanningsfysioloog ofzo te kijken naar hoe je het betse op kunt bouwen.

jantineS

Re: lichamelijk zwak door paniekstoornis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-09 16:20

ja precies. Dat is wat ik nu ga doen, want zelf maak ik het veel te snel te bont. :) Dat is me wel duidelijk...

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 16:30

Ik heb dit ook. Ik heb al zeen aan therapie gehad enz. Echter ben ik erachter dat het bij mij te maken heeft met mijn voeding dat dit onstaan is. In combinatie met suikerproducten eten, op het moment dat ik een aanval krijg ga ik wat eten en is mijn aanval weg. Ik ben er bijna zeker van dat het bij mij een voedingsprobleem is. Dit ga ik dan nu ook verder aanpakken ook al werken de artsen niet echt mee!

Voor vragen mag je altijd een PB doen. Wil alleen niet me hele verhaal openbaar zetten.