Maar ik had de spieren ervoor al. Ze komen bij tumbling wel heel goed van pas moet ik zeggen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
:D:D:D:D Spicenut schreef:ChrlOtte schreef:Ik doe sinds kort ook tumbling en zumba.
Maar ik had de spieren ervoor al. Ze komen bij tumbling wel heel goed van pas moet ik zeggen.
Wat is tumbling?
Nu ik amper sport, is het allemaal vervangen voor vet, maar ze zijn nogsteeds stevig. 
En omdat ik van mezelf in verhouding al bredere bovenbenen heb in verhouding met mijn taille, wordt dat er door paardrijden ook niet bepaald beter op.
anouska4ever schreef:Ik heb inderdaad bredere bovenbenen dan de meeste niet-paardenmensen.
Ook heb ik bil-, arm-, kuit- en rugspieren.
Mijn bovenbeen-, kuit- en rugspieren zijn het sterkst ontwikkeld denk ik.
Ik heb ook altijd laarzen met een extra brede schacht.
Ik ben niet echt dik ofzo, ja er kan een beetje af maar echt dik ben ik niet.
Haha, mijn zus is net iets jonger als ik, en rijdt even lang en vaak paard als ik.
Zij moest geopereerd worden en ze kreeg een ruggeprik als verdoving, maar ze wouden die dus in haar onderrug geven (daar doen ze het dus meestal).
En wat denk je? Ze kwamen er niet doorheen en de naald boog krom omdat ze zulke sterke rugspieren had!
Hahaha, ik heb me doodgelachen! De tweede poging op een andere plek met een andere naald lukte wel.
Het deed gelukkig geen pijn bij haar...![]()
rensju schreef:Wow Rensju, ik zag een foto in je profiel en daar ben je inderdaad best gespierdIk doe aan turnen en acrogym, veel spieren dus.
Ik vind het niet ergbehalve dat mijn kuiten aan de vrij dikke kant zijn..
Ohja ik heb van die spierbundels van het schouder naar de nek, daar erger ik me wel eens aan.
Ik vind het niet lelijk hoor.
. Tijdens de Hepatitis B vaccinaties moet ik ook altijd een langere naald, zodat 'ie dieper in de spier doordringt, omdat mijn armspieren vrij dik zijn