Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chance schreef:Hier nog iemand die iedere keer pogingen doet tot afvallen maar na 1 week alweer in het oude patroon zit![]()
NU moet ik echt afvallen ivm gezondheid. Het is wel niet veel (15 kilo) weeg nu 84/85. en ben 1,69.
Morgen ga ik weer beginnen, want morgen is het weer boodschappen tijd en dus beginnen met bewust boodschappen te doen.
Loesss schreef:Misschien inderdaad 1 weegdag ofzo voor iedereen. En dan gewicht, doel, afgevallen etc....
Relaxed schreef:Loesss schreef:Misschien inderdaad 1 weegdag ofzo voor iedereen. En dan gewicht, doel, afgevallen etc....
Mijn gewicht hier op bokt...![]()
En vaste weegdag werkt voor mij niet echt.. Ligt er maar net aan of ik thuis slaap of niet en dat wisselt nogal
Maar het is wel leuk om er een soort 'wedstrijdje' van te maken met wekelijkse overzichten enzo
Loesss schreef:Of je je gewicht plaats moet iedereen voor zich weten natuurlijk, maar je kunt natuurlijk ook gewoon het aantal afgevallen kilo's doen!
Ik hoef eigenlijk nog maar 3 kilo kwijt, maar die zijn het moeilijkste, vandaar dat ik graag toch weer meedoe!