Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 21:56

Ik ben ook niet echt bezig momenteel.. Op de normale doordeweekse dagen lukt het nog wel, maar de weekenden gaan slecht! De komende weken zitten ook vol etentjes en feestjes, dus 1 januari ga ik er weer tegenaan.. Als het goed is dan ook wat meer tijd om te sporten.. Dat schiet er nu ook steeds bij in :+

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 00:48

ik zit nu op 88.8. Afgelopen 2-3 bewust niet afgevallen omdat het te hard ging. Ben nu ruim 8 kilo afgevallen, vet % is van ongeveer 45% naar 40%, en conditie is flink omhoog gegaan. Dus, het gaat heerlijk.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 18:34

Ik ben blijven steken op 74kg......krijg er met geen mogelijkheid meer af op het moment! sport als een gek maar eet ook als een gek hahaha
Nee de 70kg met kerst ga ik niet meer halen die moed heb ik opgegeven! Dit gewicht houden is denk ik al een nobel streven!
Maar kop op dames! 1 januari gaan we er weer voor met zijn allen!!!!!

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 20:32

ja 1 januari gaan we er voor.
Ik zeg dat trouwens altijd. ;)

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 21:46

Hier ook bar slecht..........
Ben opgehouden met CB en vanaf dat moment weer helemaal de verkeerde kant opgeslagen...
Deze maand alleen maar eten, eten en nog een eten veel afspraken, 2x sint, 3x kerst, borrels, 2 personeelsuitjes noem maar op.

Dussssssssssssssss heb ook de datum op januari gezet.
1 jan gaat me niet lukken maar volgens mij is de eerste maandag de 4e ofzo dus vanaf die dag gaat het weer gebeuren!!

Hoe weet ik nog niet, Sonja of CB dat zie ik nog wel.

Wie doet er mee?

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 22:15

I'm in! Maar ik blijf toch bij mijn eigen strategie denk ik.......... in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...... dus het kan eigenlijk alleen nog maar beter gaan hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 15:28

Ik doe mee (zal idd ook wel 4 januari worden :P ) Deze maand teveel feestjes en etentjes.. :j

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 15:31

I am in too! Ik wil nu eindelijk weleens naar mijn streef!

Helaas ook alleen maar eten eten eten hier deze maand, tussendoor goed mijn best doen. Helaas gaat het bij mij vaak van: "Nu heb ik toch al teveel gevreten, dus kan ik ook wel door eten."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 15:33

Loess, dat heb ik ook idd! Maar ga toch proberen tussendoor iig gewoon normaal te doen.. Kan ik best, dus moet me ook gewoon lukken :P

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 15:34

Hay!

Ik wil vanaf januari ook gaan afvallen. Let nu ook al heel erg op op m'n eetpatroon. Merk dat dat al heel veel doet nu nog het bewegen gaan aanpassen. :\ Dat wil nog niet helemaal.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 15:34

Misschien een idee om allemaal opnieuw voor te stellen en lijstje met doelen te maken zodat het wat concreter wordt?

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:05

Ja zal me er straks eens over buigen als ik thuis ben.
Goed idee Loess.... toch weer extra motivatie weer hahaha

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:05

Misschien is een soort wekelijks lijstje met doel/resultaat/weegdatum ook een idee??

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:07

Hier nog iemand die iedere keer pogingen doet tot afvallen maar na 1 week alweer in het oude patroon zit :o

NU moet ik echt afvallen ivm gezondheid. Het is wel niet veel (15 kilo) weeg nu 84/85. en ben 1,69.
Morgen ga ik weer beginnen, want morgen is het weer boodschappen tijd en dus beginnen met bewust boodschappen te doen.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:13

chance schreef:
Hier nog iemand die iedere keer pogingen doet tot afvallen maar na 1 week alweer in het oude patroon zit :o

NU moet ik echt afvallen ivm gezondheid. Het is wel niet veel (15 kilo) weeg nu 84/85. en ben 1,69.
Morgen ga ik weer beginnen, want morgen is het weer boodschappen tijd en dus beginnen met bewust boodschappen te doen.

Dat heb ik dus ook. Na één week zit ik weer in het oude patroon.. ik vind eht zo moeilijk te doorbreken..

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:14

Dat is het ook. Het beste is ook stap voor stap.

Daarom morgen met boodschappen eerst alleen de gezonde dingen halen. Kijken hoe dat gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:16

Ik moet idd ook tijdens de boodschappen gewoon normaal doen, wat er thuis niet is kan je ook niet snaaien he ;)
Maar als ik echt in een slechte tijd zit ga ik ook gewoon naar de winkel om wat lekkers te halen :o Das het nadeel van alleen wonen, geen controle :+

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:18

Mijn moeder haalt iedere keer gewoon lekkere dingen en het is zo moeilijk om er vanaf te blijven. :') Zelf zou ik dus echt alleen maar gezonde dingen halen en eten als ik op mezelf woon maar m'n ouders houden gewoon van veel eten en niet zo heel erg gezond.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:27

Misschien inderdaad 1 weegdag ofzo voor iedereen. En dan gewicht, doel, afgevallen etc....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:29

Loesss schreef:
Misschien inderdaad 1 weegdag ofzo voor iedereen. En dan gewicht, doel, afgevallen etc....

Mijn gewicht hier op bokt... := :n
En vaste weegdag werkt voor mij niet echt.. Ligt er maar net aan of ik thuis slaap of niet en dat wisselt nogal :)

Maar het is wel leuk om er een soort 'wedstrijdje' van te maken met wekelijkse overzichten enzo :j

superrizzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:31

Hier een nieuwe klant ;)

Ik meld me ook.
Ik ben in juni 2009 van mijn paard gevallen en heb daarbij mijn rug gebroken.
Ik ben erg veel aangekomen en wil het er heel graag weer af mede omdat ik ook te zwaar ben geworden voor mijn tinker.

Januari is inderaad ook mijn streefdatum om te beginnen.
Ik wil er het liefts 30 kilo af.
Dus heb een mooi doel voor 2010.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:31

O ja, wat trouwens wel leuk is.. Op http://www.weegclub.nl heb je Tickers, die kan je zelf maken en is dus voor het afvallen. Je kan ervoor kiezen om met gewicht en BMI te doen, maar kan ook alleen gewicht.. Kan trouwens ook dat je aangeeft dat je geen gewicht wil, maar bij 0 begint en dan tot bv -15 (als je 15 kilo af wilt vallen) Best leuk! Moet je alleen wel op die site je gewicht bijwerken, dan werkt die ticker ook bij :j

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:32

Mijn gewicht zet ik ook liever niet op Bokt neer, schaam me er teveel voor.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:33

Relaxed schreef:
Loesss schreef:

Mijn gewicht hier op bokt... := :n
En vaste weegdag werkt voor mij niet echt.. Ligt er maar net aan of ik thuis slaap of niet en dat wisselt nogal :)

Maar het is wel leuk om er een soort 'wedstrijdje' van te maken met wekelijkse overzichten enzo :j

Of je je gewicht plaats moet iedereen voor zich weten natuurlijk, maar je kunt natuurlijk ook gewoon het aantal afgevallen kilo's doen!

Ik hoef eigenlijk nog maar 3 kilo kwijt, maar die zijn het moeilijkste, vandaar dat ik graag toch weer meedoe!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 16:35

Loesss schreef:
Of je je gewicht plaats moet iedereen voor zich weten natuurlijk, maar je kunt natuurlijk ook gewoon het aantal afgevallen kilo's doen!

Ik hoef eigenlijk nog maar 3 kilo kwijt, maar die zijn het moeilijkste, vandaar dat ik graag toch weer meedoe!

Ja afgevallen kilo's kan ook prima idd :j Kun je ook een leuk overzichtje mee maken :j