Ik kan m'n bed niet uitkomen. Ervaringen met wakeuplight?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 17:26

Hoi!

Mijn ex-vriend had deze lamp, maar ik werd er niet wakker van. Niet van het licht en ook niet van het geluid. Dat geluid hoorde ik wel, maar dat werd dan een soort droom, heel raar... Wakker werd ik er in ieder geval niet van!

joyce2

Re: Ik kan m'n bed niet uitkomen. Ervaringen met wakeuplight?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 17:38

Nog even wat rekenwerk wat betreft het aantal branduren: Er staat dat ie 1000 branduren heeft, en in de tekst staat ook dat ie 30 min. bezig is met het nabootsen van de zonsopgang. Dan doe je 1000uur x 60min = 60.000 minuten brandtijd : 30 min dat ie per dag brand = 2000 ochtenden lekker wakker worden van de wake-up ligt : 365 dagen = ruim 5 jaar plezier van die lamp voordat ie op is!

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 17:54

Zidore schreef:
Misschien beetje domme vraag hoor, maar wat als je er met je rug naar ligt.. werkt het dan ook?

bij mij helpt het niet als je met de rug er naar toe ligt. bovendien is ie van mij binnen drie maand gesneuveld en natuurlijk kan ik het bonnetje niet weervinden... grrrr

ik vond het in het begin wel werken met dat licht maar snel was ik eraan gewend ofzo want daarna werd ik niet meer wakker van het licht.

trouwens ik had de namaak gekocht bij de action. leuk om misschien te proberen aangezien deze een stuk goedkoper is dan de echt wake up light

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 18:33

Ik vraag me dan altijd af of die wel net zo goed zijn als de "echte". Dat heb ik ook met die Living Colours lampen...

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 00:29

Ik heb de lamp van Philips ooit eens gekocht toen die in de aanbieding ergens was. Scheelde heel wat geld.
Voor mijn moeder en zusje is de wekker niks, maar voor mij....geweldig!! Ik word moeilijk in de ochtend wakker en heb enorm last van een ochtendhumeur. Oke, dat humeur verdwijnt er niet mee, maar ik sta wel veel lekkerder op. Bij mijn vorige wekker was het zo dat ik er op een gegeven moment er doorheen sliep. Dat heb ik na al die tijd nog niet met mijn wake-up light.

Ik word meestal een kwartier voor het felste licht en geluid wakker en kan dan nog even lekker bijkomen. Zelfs als ik er met mijn rug naartoe lig, word ik er wakker van. Komt misschien ook omdat mijn bed in mijn puntdak zit en het dus goed licht om mij heen wordt. Maar je hebt natuurlijk altijd dat geluid nog wat je ook wakker maakt. Mij in ieder geval!

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 04:43

Ik ga 'm denk ik aanschaffen.. ben een ramp met opstaan (en naar bed gaan ) :D

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 10:28

Hier een slechte ervaring... ofja, slecht, hij werkt niet! Ik word niet wakker van het licht, niet van de geluidjes, tot hij echt op het allerhoogste volume afgaat, dan schrik ik alsnog wakker. Dus nee, word er niet rustiger van wakker en merk ook niks van de 'zonsopkomst'. Moet er wellicht wel bij zeggen dat ik slaap als een blok en ook in de zomer nooit wakker wordt van de zon.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 13:51